Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демарьов, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-12-06T11:15:46Z
dc.date.available 2019-12-06T11:15:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Демарьов, О. Г. Художня література як соціальна педагогіка / О. Г. Демарьов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 169-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26536
dc.description.abstract У статті розглядається соціально-педагогічна природа художньої літератури, її можливості впливати на суспільні маси, формувати світогляд, виховувати почуття, вказувати орієнтири і напрямок розвитку на загальносуспільному рівні. Виконано спробу розглянути художню літературу і її роль у суспільному вихованні людини за допомогою міждисциплінарного підходу, а саме: на границі естетики, літературознавства й педагогіки. Обгрунтовано необхідність подальшого розгляду літератури як соціальної педагогіки. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается социально-педагогическая природа художественной литературы, ее возможности влияния на общественные массы, формирования мировоззрения, воспитания чувств, указание ориентиров и направлений развития на общественном уровне. Выполнена попытка рассмотрения художественной литературы и ее роли в общественном воспитании человека с помощью междисциплинарного подхода, а именно: на границе эстетики, литературоведения и педагогики. Обоснованна необходимость дальнейшего рассмотрения литературы как социальной педагогики. ua
dc.description.abstract The article deals with the socio-pedagogical nature of literature, its ability to influence the masses of society, to formulate a worldview, to cultivate feelings, to indicate the orientations and direction of development on the general social level. An attempt is made to consider literature and its role in the social education of man through an interdisciplinary approach, namely: aesthetics, literary studies, and pedagogy. The necessity of further consideration of literature as a social pedagogy is substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художня література ua
dc.subject соціальна педагогіка ua
dc.subject естетичне виховання ua
dc.subject суспільне виховання ua
dc.subject естетика ua
dc.subject художественная литература ua
dc.subject социальная педагогика ua
dc.subject эстетическое воспитание ua
dc.subject общественное воспитание ua
dc.subject эстетика ua
dc.subject literature ua
dc.subject social pedagogy ua
dc.subject aesthetic education ua
dc.subject social education ua
dc.subject aesthetics ua
dc.subject.classification 37.013.78 : 47 : 82 ua
dc.title Художня література як соціальна педагогіка ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу