ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоменко, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T14:31:47Z | |
dc.date.available | 2019-12-04T14:31:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Хоменко, Г. В. Соціально-філософський аналіз феномену миробудівництва в контексті вищої освіти / Г. В. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 133-140. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26521 | |
dc.description.abstract | Висвітлено проблему розвитку вищої освіти у ситуації боротьби із наслідками соціального конфлікту. Досліджено основні шляхи імплементації концепту миробудівництва в діяльності педагогів. Проаналізовано зміст ідей демократії в освітньому просторі. Визначено основні чинники збереження балансу різноманіття у соціумі та підтримки світоглядної цілісності суспільства. Здійснено інтерпретацію поняття миробудівництва згідно з тлумаченням американських і європейських науковців. Обґрунтувано основні аспекти впровадження концепту миробудівництва як стратегії розвитку вищої освіти. | ua |
dc.description.abstract | Освещена проблема развития высшего образования в ситуации борьбы с последствиями социального конфликта. Исследованы основные пути имплементации концепта миростроительства в деятельности педагогов. Проанализировано содержание идей демократии в образовательном пространстве. Определены основные факторы сохранения баланса многообразия в социуме и поддержки мировоззренческой целостности общества. Осуществлено интерпретацию понятия миростроительство в соответствии с толкованием американских и европейских ученых. Обоснованы основные пути внедрения концепта миростроительства как стратегии развития высшего образования. | ua |
dc.description.abstract | The problem of the higher education development has been elucidated in the situation of struggle with the consequences of social conflict. There have been investigated the main ways of peacebuilding concept implementation in the activities of teachers. Ideas of democracy has been analyzed in the educational space. Main factors for maintaining the balance of diversity society and supporting the ideological integrity have been identified. The concept of peacebuilding has been interpreted in accordance with the definition of American and European scientists. Main ways of introducing of peacebuilding concept have been substantiated as a strategy for higher education development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | миробудівництво | ua |
dc.subject | вища освіта | ua |
dc.subject | постконфліктне суспільство | ua |
dc.subject | соціальна турбулентність | ua |
dc.subject | освітня культура | ua |
dc.subject | толерантність | ua |
dc.subject | освіта миру | ua |
dc.subject | миростроительство | ua |
dc.subject | высшее образование | ua |
dc.subject | постконфликтное общество | ua |
dc.subject | социальная турбулентность | ua |
dc.subject | образовательная культура | ua |
dc.subject | толерантность | ua |
dc.subject | мирное образование | ua |
dc.subject | peacebuilding | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | post-conflict society | ua |
dc.subject | social turbulence | ua |
dc.subject | educational culture | ua |
dc.subject | tolerance | ua |
dc.subject | peaceful education | ua |
dc.subject.classification | 378.013.73 | ua |
dc.title | Соціально-філософський аналіз феномену миробудівництва в контексті вищої освіти | ua |
dc.type | Article | ua |