Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волков, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-12-04T14:28:54Z
dc.date.available 2019-12-04T14:28:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Волков, О. Г. Основні феномени виховання / О. Г. Волков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 117-124. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26519
dc.description.abstract На підставі розгляду своєрідності їхнього трактування в феноменології та екзистенціалізму у статті, виявляються основні феномени виховання, а саме відповідальності та провини, страху та любові, совісти та сорому. Також розкрита їхня діалектична обумовленість, а також позитивність і негативність їхнього здійснення в педагогічній практиці. Досліджено, що феномен, як модус переживання, визначає характер здійснення особистості. Розкрито, що один и той самий феномен може обумовити різний стан особистості в залежності від того, яким чином він використовуються педагогом. ua
dc.description.abstract На основании рассмотрения своеобразия трактовки в феноменологии и экзистенциализме в статье выявляются основные феномены воспитания, а именно ответственности и вины, страха и любви, совести и стыда. Раскрыта диалектическая обусловленность позитивности и негативности их осуществления в педагогической практике. Доказано, что феномен, как модус переживания, определяет характер осуществления личности. Показано, что один и тот же феномен может определять различное состояние личности в зависимости от того, каким образом он используются педагогом. ua
dc.description.abstract Based on the consideration of the peculiarities of interpretation in phenomenology and existentialism in the article the main phenomena of education, namely responsibility and guilt, fear and love, conscience and shame are revealed. Their dialectical conditionality, positivity and negativity of their implementation in teaching practice is exposed. It is proved that the phenomenon, as a mode of experience, determines the nature of the implementation of the individual. It is shown that the same phenomenon can determine a different state of an individual, depending on how he is used by the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject феномен ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject провина ua
dc.subject страх ua
dc.subject любов ua
dc.subject совість ua
dc.subject сором ua
dc.subject виховання ua
dc.subject моральність ua
dc.subject успішність ua
dc.subject ответственность ua
dc.subject вина ua
dc.subject любовь ua
dc.subject совесть ua
dc.subject стыд ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject нравственность ua
dc.subject успешность ua
dc.subject phenomenon ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject guilt ua
dc.subject fear ua
dc.subject love ua
dc.subject conscience ua
dc.subject shame ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject morality ua
dc.subject success ua
dc.subject.classification 141.32:37.191.2 ua
dc.title Основні феномени виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу