ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сакун, А. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-11-08T08:58:49Z | |
dc.date.available | 2019-11-08T08:58:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сакун, А. В. Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу / А. В. Сакун // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 16 (9) : гуманітарні науки. – С. 28-41. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26176 | |
dc.description.abstract | Основу фундаментальної мети світового розвитку складають інноваційна економіка і культура, які ґрунтуються на знаннях і спираються на продуктивні можливості людини до творення новацій в науково-технічній сфері. Постає завдання виявити нові комунікативні можливості учасників мисленнєвого процесу, які реалізуються в освітній діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The basis of the fundamental goal of world development is an innovative economy and culture based on knowledge and based on the productive capabilities of a person to create innovations in the scientific and technical field. The task is to identify new communicative abilities of participants in the thought process that are realized in educational activities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | «Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | знання | ua |
dc.subject | інновації | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | віртуалізація | ua |
dc.subject | віртуальний освітній простір | ua |
dc.subject | інформація | ua |
dc.subject | knowledge | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | virtualization | ua |
dc.subject | virtual educational space | ua |
dc.subject | information | ua |
dc.subject.classification | 316.286:37.091.2 | ua |
dc.title | Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу | ua |
dc.title.alternative | Communicative paradigm in reflections of the educational process | ua |
dc.type | Article | ua |