ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Куцепал, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T08:47:35Z | |
dc.date.available | 2019-11-08T08:47:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Куцепал, С. В. Орієнтація на особистість – маркер інновацій в освітній сфері / С. В. Куцепал // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 16 (9) : гуманітарні науки. – С. 7-17. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26174 | |
dc.description.abstract | Наслідком стрімких соціокультурних змін стає трансформація змісту освіти, способів трансляції й засвоєння знань, актуалізуються проблеми формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації та кар’єрного зростання. Трендом сучасної освіти має стати її трансформація у гуманістичному напрямку, завдяки чому центром освітніх інтенцій має стати особистість. Більш того, це має бути не просто освічена особистість, а креативна, здатна знайти можливість створення нових ідей та проектів у будь-якій ситуації, позбавлена штампів та стереотипів в процесі перетворення навколишнього світу та самовдосконалення. | ua |
dc.description.abstract | The consequence of rapid socio-cultural change is the transformation of the content of education, methods of translation and assimilation of knowledge, the problems of formation of competencies necessary for successful self-fulfillment and career growth. The trend of modern education should be its transformation in the humanistic direction, so that a personality should become the center of educational intentions. Moreover, it should be not just an educated personality, but also a creative one, able to find the opportunity to create new ideas and projects in any situation, devoid of stamps and stereotypes in the process of transformation of the world and self-improvement. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | «Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | інформація | ua |
dc.subject | інновації | ua |
dc.subject | знання | ua |
dc.subject | освітня парадигма | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | information | ua |
dc.subject | innovations | ua |
dc.subject | knowledge | ua |
dc.subject | educational paradigm | ua |
dc.subject.classification | 37.0:316 | ua |
dc.title | Орієнтація на особистість – маркер інновацій в освітній сфері | ua |
dc.title.alternative | Personality - orientation as a marker of innovation in the educational field | ua |
dc.type | Article | ua |