Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Елецкая, О. В.
dc.date.accessioned 2019-10-16T13:22:54Z
dc.date.available 2019-10-16T13:22:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Елецкая, О. В. Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы / О. В. Елецкая // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 66-69 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25956
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальній для логопедії проблемі порушення формування у школярів орфографічного досвіду письма. У ній аналізуються результати проведеного серед учнів п'ятих класів вибірково-діагностичного та комплексного експериментального дослідження індивідуальних психофізіологічних особливостей, психічних функцій і процесів, що забезпечують функціональну систему орфографічного досвіду письма у школярів, що зазнають труднощі в засвоєнні орфографії. ua
dc.description.abstract Статья посвящена актуальной для логопедии проблеме нарушения формирования у школьников орфографического навыка письма. В ней анализируются результаты проведѐнного в среде учащихся пятых классов выборочно-диагностического и комплексного экспериментального исследования индивидуальных психофизиологических особенностей, психических функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма у школьников, испытывающих трудности в усвоении орфографии. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the actual to logopaedics the problem of violations of the formation of the pupils orthographic skill of writing. The paper analyses the results of the conducted in the environment of pupils of the fifth classes selectively diagnostic and complex experimental study of individual psychophysical features, mental functions and processes, which provide functional system of spelling skills letters of the pupils who have difficulties in learning the spelling. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дізорфографія ua
dc.subject орфографічні помилки ua
dc.subject навичка письма ua
dc.subject письмове мовлення ua
dc.subject мовленнєві здібності ua
dc.subject дизорфография ua
dc.subject орфографические ошибки ua
dc.subject навык письма ua
dc.subject письменная речь ua
dc.subject языковые способности ua
dc.subject disorthography ua
dc.subject spelling error ua
dc.subject skill of the letter ua
dc.subject written speech ua
dc.subject language abilities ua
dc.subject.classification 373.5.016:81: 376-056.264 ua
dc.title Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу