ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузь, Н. А. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T07:29:17Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T07:29:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Кузь, Н. А. Развитие программирования, регуляции и контроля в письме учащихся с ЗПР церебрально-органического генеза / Н. А. Кузь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 114-118. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25945 | |
dc.description.abstract | Описується проблема у навчанні, програмування, регулювання та контролю у листі до учнів VII з позиції діяльнісного підходу. Автор наводить дані дослідження характеристики та програмування розвитку, регулювання та контролю студентів з розумовою відсталістю церебральним органічні буття, при здійсненні письма, когнітивних і моторних діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема изучения программирования, регуляции и контроля в письме учащихся школ VII вида с позиции деятельностного подхода. Автор приводит данные изучения особенностей и развития программирования, регуляции и контроля у учащихся с задержкой психического развития церебрально-органического генеза при осуществлении письма, познавательной и двигательной деятельности. | ua |
dc.description.abstract | Describes a problem in learning programming, regulation and control in the letter to pupils VII with the position of deâtel′nostnogo approach. The author cites data study characteristics and programming development, regulation and control students with mental retardation-cerebral organic Genesis when implementing letter, cognitive and motor activity. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | учні спеціальних шкіл VII виду | ua |
dc.subject | затримка психічного розвитку церебрально-органічного генезу | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | письмове мовлення | ua |
dc.subject | дисграфія | ua |
dc.subject | пізнавальна діяльність | ua |
dc.subject | рухова діяльність | ua |
dc.subject | програмування, регулювання та контроль діяльності | ua |
dc.subject | учащиеся специальных школ VII вида | ua |
dc.subject | задержка психического развития церебральноорганического генеза | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | письменная речь | ua |
dc.subject | дисграфия | ua |
dc.subject | познавательная деятельность | ua |
dc.subject | двигательная деятельность | ua |
dc.subject | программирование, регуляция и контроль деятельности | ua |
dc.subject | pupils of special schools (VII) | ua |
dc.subject | delayed mental development of cerebro-organic Genesis | ua |
dc.subject | a letter written speech | ua |
dc.subject | Dysgraphia | ua |
dc.subject | cognitive activities | ua |
dc.subject | motor activity | ua |
dc.subject | programming, regulation and control activities | ua |
dc.subject.classification | 376.36 | ua |
dc.title | Развитие программирования, регуляции и контроля в письме учащихся с ЗПР церебрально-органического генеза | ua |
dc.type | Article | ua |