Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чередніченко, Н. В.
dc.contributor.author Ряшенцева, Д. М.
dc.date.accessioned 2019-10-15T13:04:17Z
dc.date.available 2019-10-15T13:04:17Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Чередніченко, Н. В. Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 268-273. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25920
dc.description.abstract У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування орфографічної навички за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється,що орфографічна навичка є складною за структуро, а її формування можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку. ua
dc.description.abstract В статье раскрываются психофизиологические, психолингвистические и психолого-педагогические предпосылки формирования орфографического навыка в условиях нормального и нарушенного онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что орфографический навык является сложным по структуре, а его формирование возможно при условии достижения ребенком высокого уровня психического, речевого и интеллектуального развития. ua
dc.description.abstract In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of orthographical skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject грамотне письмо ua
dc.subject мовленнєва та інтелектуальна діяльність ua
dc.subject орфографічна навичка ua
dc.subject психологічні передумови ua
dc.subject мовні узагальнення ua
dc.subject орфографічне завдання ua
dc.subject орфографічна пильність ua
dc.subject грамотное письмо ua
dc.subject речевая и интеллектуальная деятельность ua
dc.subject орфографический навык ua
dc.subject психологические предпосылки ua
dc.subject языковые обобщения ua
dc.subject орфографическая задача ua
dc.subject орфографическая зоркость ua
dc.subject writing ua
dc.subject orthographical skills ua
dc.subject speech and intellectual activity ua
dc.subject psysiological preconditions ua
dc.subject language generalize ua
dc.subject orthographical problem ua
dc.subject orthographical attention ua
dc.subject.classification 376.36 + 372.881.1 ua
dc.title Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу