ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чередніченко, Н. В. | |
dc.contributor.author | Ряшенцева, Д. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-15T13:04:17Z | |
dc.date.available | 2019-10-15T13:04:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Чередніченко, Н. В. Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 268-273. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25920 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування орфографічної навички за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється,що орфографічна навичка є складною за структуро, а її формування можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрываются психофизиологические, психолингвистические и психолого-педагогические предпосылки формирования орфографического навыка в условиях нормального и нарушенного онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что орфографический навык является сложным по структуре, а его формирование возможно при условии достижения ребенком высокого уровня психического, речевого и интеллектуального развития. | ua |
dc.description.abstract | In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of orthographical skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | грамотне письмо | ua |
dc.subject | мовленнєва та інтелектуальна діяльність | ua |
dc.subject | орфографічна навичка | ua |
dc.subject | психологічні передумови | ua |
dc.subject | мовні узагальнення | ua |
dc.subject | орфографічне завдання | ua |
dc.subject | орфографічна пильність | ua |
dc.subject | грамотное письмо | ua |
dc.subject | речевая и интеллектуальная деятельность | ua |
dc.subject | орфографический навык | ua |
dc.subject | психологические предпосылки | ua |
dc.subject | языковые обобщения | ua |
dc.subject | орфографическая задача | ua |
dc.subject | орфографическая зоркость | ua |
dc.subject | writing | ua |
dc.subject | orthographical skills | ua |
dc.subject | speech and intellectual activity | ua |
dc.subject | psysiological preconditions | ua |
dc.subject | language generalize | ua |
dc.subject | orthographical problem | ua |
dc.subject | orthographical attention | ua |
dc.subject.classification | 376.36 + 372.881.1 | ua |
dc.title | Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |