Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст спільної діяльності логопеда і психолога при подоланні дисграфії в учнів молодших класів загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, Ю. В.
dc.date.accessioned 2019-10-15T09:32:28Z
dc.date.available 2019-10-15T09:32:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Пінчук, Ю. В. Зміст спільної діяльності логопеда і психолога при подоланні дисграфії в учнів молодших класів загальноосвітньої школи / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 196-199. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25905
dc.description.abstract У статті порушується питання змісту та напрямків спільної роботи логопеда і психолога з подолання порушень письма у школярів з дисграфією, описуються умови спільної діяльності зазначених фахівців. ua
dc.description.abstract В статье затрагивается вопрос содержания и направлений совместной работы логопеда и психолога по преодолению нарушений письма у школьников с дисграфией, описываются условия совместной деятельности указанных специалистов. ua
dc.description.abstract The article deals with the content and areas of joint work of psychologist and speech therapist to overcome disorders writing in elementary school pupils, describes the conditions of joint activities of these specialists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спільна діяльність логопеда і психолога ua
dc.subject подолання дисграфії в учнів молодших класів загальноосвітньої школи ua
dc.subject совместная деятельность логопеда и психолога ua
dc.subject преодоление дисграфии у учащихся младших классов общеобразовательной школы ua
dc.subject the joint activities of psychologist and speech therapist ua
dc.subject to overcome disorders writing in elementary school pupils ua
dc.subject.classification 376-056.264.016:81+151.922.76-056.264:616.2 ua
dc.title Зміст спільної діяльності логопеда і психолога при подоланні дисграфії в учнів молодших класів загальноосвітньої школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу