Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулекина, Ю. А.
dc.date.accessioned 2019-10-09T10:09:19Z
dc.date.available 2019-10-09T10:09:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Шулекина, Ю. А. Speech comprehension of children with speech impairments in psycholinguistic aspect / Ю. А. Шулекина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 299-303. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25873
dc.description.abstract У статті розглянута специфіка смислового сприйняття мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями. Показано, що проблеми розуміння мовлення на різних рівнях у таких дітей обумовлені особливостями їх мовленнєвого та когнітивного розвитку. У зв'язку з цим обґрунтований психолінгвістичний підхід до діагностики та корекції труднощів розуміння мовлення в умовах мовленнєвого порушення. Автором розкрито зміст спеціальних вправ, які можуть бути використані в логопедичної роботі для розвитку семантичних операцій. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена специфика смыслового восприятия речи детей с речевыми нарушениями. Показано, что проблемы понимания речи на разных уровнях у таких детей обусловлены особенностями их языкового и когнитивного развития. В связи с этим обоснован психолингвистический подход к диагностике и коррекции трудностей понимания речи в условиях речевой патологии. Автором раскрыто содержание специальных упражнений, которые могут быть использованы в логопедической работе для развития семантических операций. ua
dc.description.abstract The issue centers on specific characteristics of speech comprehension of children with speech impairments. The problems of speech comprehension in different levels, which are caused the disbalance in development of decoding and cognitive components of speech comprehension, are presented. The importance of psycholinguistic aspect of diagnostic and correction of speech comprehension is substantiated as a perspective research trend. The author presents the content of special exercises which can be used in speech therapist’s work for developing semantic operations. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject смислове сприйняття мовлення ua
dc.subject стратегії смислового сприйняття мовлення ua
dc.subject діти з мовленнєвими порушеннями ua
dc.subject загальне недорозвинення мовлення ua
dc.subject спеціальна підтримка ua
dc.subject логопед ua
dc.subject психолінгвістичний аспект ua
dc.subject смысловое восприятие речи ua
dc.subject стратегии смыслового восприятия речи ua
dc.subject дети с речевыми нарушениями ua
dc.subject общее недоразвитие речи ua
dc.subject специальная поддержка ua
dc.subject логопед ua
dc.subject психолингвистический аспект ua
dc.subject Speech comprehension ua
dc.subject strategies of speech comprehension ua
dc.subject children with speech impairments ua
dc.subject general speech underdevelopment ua
dc.subject special support ua
dc.subject speech therapy teacher ua
dc.subject psycholinguistic aspect ua
dc.title Speech comprehension of children with speech impairments in psycholinguistic aspect ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу