ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шулекина, Ю. А. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-09T10:09:19Z | |
dc.date.available | 2019-10-09T10:09:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Шулекина, Ю. А. Speech comprehension of children with speech impairments in psycholinguistic aspect / Ю. А. Шулекина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 299-303. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25873 | |
dc.description.abstract | У статті розглянута специфіка смислового сприйняття мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями. Показано, що проблеми розуміння мовлення на різних рівнях у таких дітей обумовлені особливостями їх мовленнєвого та когнітивного розвитку. У зв'язку з цим обґрунтований психолінгвістичний підхід до діагностики та корекції труднощів розуміння мовлення в умовах мовленнєвого порушення. Автором розкрито зміст спеціальних вправ, які можуть бути використані в логопедичної роботі для розвитку семантичних операцій. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрена специфика смыслового восприятия речи детей с речевыми нарушениями. Показано, что проблемы понимания речи на разных уровнях у таких детей обусловлены особенностями их языкового и когнитивного развития. В связи с этим обоснован психолингвистический подход к диагностике и коррекции трудностей понимания речи в условиях речевой патологии. Автором раскрыто содержание специальных упражнений, которые могут быть использованы в логопедической работе для развития семантических операций. | ua |
dc.description.abstract | The issue centers on specific characteristics of speech comprehension of children with speech impairments. The problems of speech comprehension in different levels, which are caused the disbalance in development of decoding and cognitive components of speech comprehension, are presented. The importance of psycholinguistic aspect of diagnostic and correction of speech comprehension is substantiated as a perspective research trend. The author presents the content of special exercises which can be used in speech therapist’s work for developing semantic operations. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | смислове сприйняття мовлення | ua |
dc.subject | стратегії смислового сприйняття мовлення | ua |
dc.subject | діти з мовленнєвими порушеннями | ua |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | ua |
dc.subject | спеціальна підтримка | ua |
dc.subject | логопед | ua |
dc.subject | психолінгвістичний аспект | ua |
dc.subject | смысловое восприятие речи | ua |
dc.subject | стратегии смыслового восприятия речи | ua |
dc.subject | дети с речевыми нарушениями | ua |
dc.subject | общее недоразвитие речи | ua |
dc.subject | специальная поддержка | ua |
dc.subject | логопед | ua |
dc.subject | психолингвистический аспект | ua |
dc.subject | Speech comprehension | ua |
dc.subject | strategies of speech comprehension | ua |
dc.subject | children with speech impairments | ua |
dc.subject | general speech underdevelopment | ua |
dc.subject | special support | ua |
dc.subject | speech therapy teacher | ua |
dc.subject | psycholinguistic aspect | ua |
dc.title | Speech comprehension of children with speech impairments in psycholinguistic aspect | ua |
dc.type | Article | ua |