Cтаття присвячена синдрому Аспергера. Учні з цим діагнозом мають особливі освітні потреби і потребують підтримки у школах. Вони мають середній рівень інтелекту, тому повинні отримувати освіту в загальноосвітніх ...
Яковлева, И. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статье раскрыта авторская модель профессиональной компетентности олигофренопедагога, на основе которой разработаны содержание и технологии подготовки этого специалиста.
Шульженко, Д. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті розкриваються питання інноваційного підходу до розробки курсу «Спеціальні методики дошкільного виховання »та удосконалення підготовки фахівців зі спеціальної дошкільної освіти.
Шеремет, М. К.; Бикова, А. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена особливостям формування орфографічних навичок в учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення, засобами використання орфографічних завдань на уроках української мови.
У статті з позицій постнекласичної системно-синергетичної парадигми з’ясовані теоретичні основи реабілітології як міждисциплінарної метанауки, що функціонує на стикові корекційної педагогіки, психології, ...
У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику дослідження стану сформованості складносурядних, складнопідрядних багатокомпонентних речень, ...
Чередніченко, Н. В.; Ряшенцева, Д. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування орфографічної навички за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвого розвитку. ...
Чеботарьова, О. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розкрито корекційна спрямованість трудового виховання дітей із розумовою відсталістю у спеціальних дошкільних закладах. Охарактеризовано завдання, види та форми організованої трудової діяльності розумово ...
Хомякова, О. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядаються питання про використування адаптаційного потенціалу системи кровообігу, як інтегрального показника функціонального стану цілостного організму. Індивідуальна оцінка адаптаційного ...
Хлопоніна, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена теоретичному аналізу особливостей функціонально-рольової структури сім'ї, що виховує дитину з порушеннями психофізичного розвитку, особливостей реалізації основних сімейних функцій,. ...
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного становлення майбутнього педагога, визначено сутність, динаміку, складові та сучасні тенденції професійної ідентичності вчителя.
У статті розглядається рефлексія як невід’ємний компонент професійної компетентності та інструмент професійної діяльності логопеда. У ході дослідження виявленні рефлексивні утруднення у професійній ...
Тищенко, В. В.; Сіренко, О. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена проблемі засвоєння теоретичних знань про мову учнями підготовчого – 2 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Представлено аналіз програмних вимог до формування ...
Татьянчикова, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена проблемі соціалізації учнів з вадами розумового розвитку, визначені її основні тенденції і складові, теоретично обгрунтовано сутність процесу соціалізації з огляду на її місце в системі загальної ...
Січкарчук, Н. Д.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті представлені психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності корекційно-розвивальної методики з формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами ...
В статті представлені матеріали аналізу фонаторної функції у 88 хворих на рак гортані І-ІІ стадії, серединної локалізації на формувальному етапі експериментального дослідження.