Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Доценко, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2019-09-23T08:46:49Z
dc.date.available 2019-09-23T08:46:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Доценко, Н. А. Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії / Н. А. Доценко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 15 (7-8) : гуманітарні науки. – С. 90-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25608
dc.description.abstract У статті представлено дослідження стану використання навчальних інтерактивних комп’ютерних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії. Розглянуто поняття інформаційно-освітнє середовище, навчальний інтерактивний комп’ютерний тренажер, визначено, якими навичками повинні оволодіти бакалаври з агроінженерії. Представлена класифікація навчальних інтерактивних комп’ютерних тренажерів. Відповідно до неї навчальні інтерактивні комп’ютерні тренажери можна поділити на тестові, графічні, анімовані та гейміфіковані навчальні тренажери. Використання кожного типу відповідно до мети навчальної дисципліни забезпечує широкий спектр оволодіння інженерними навичками для бакалаврів з агроінженерії. Викладені статистичні дані анкетування викладачів спеціальності “Агроінженерія”. На основі отриманих даних є змога коректувати навчальний контент, форми і методи його подачі в умовах інформаційноосвітнього середовища та підбирати навчальні інтерактивні комп’ютерні тренажери для складання навчальних курсів для підготовки бакалаврів з агроінженерії. ua
dc.description.abstract The article presents the study of using educational interactive computer simulators in the conditions of the informational and educational environment for preparation bachelors in agricultural engineering. There are considered the concept of information science and educational environment, educational interactive computer simulator, defined, what skills should be mastered by bachelors in agricultural engineering. It is presented the classification of educational interactive computer simulators. Educational interactive computer simulators can be divided into test, graphic, animated and gamificated training simulators. The use of each type in accordance with the purpose of the discipline provides a wide range of mastering engineering skills for bachelors in agricultural engineering. There are presented the statistical data of the questionnaire of tutors of the speciality basis of the received data, there is an opportunity to correct the educational content, forms and methods of its submission in the conditions of the informational and educational environment and to choose educational interactive computer simulators for preparation of training courses for preparation of bachelors in agricultural engineering. “Agricultural engineering”. On the basis of the received data, there is an opportunity to correct the educational content, forms and methods of its submission in the conditions of the informational and educational environment and to choose educational interactive computer simulators for preparation of training courses for preparation of bachelors in agricultural engineering. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво «Гілея» ua
dc.subject інформаційно-освітнє середовище ua
dc.subject бакалаври з агроінженерії ua
dc.subject навчальні інтерактивні комп’ютерні тренажери ua
dc.subject informational and educational environment ua
dc.subject bachelors in agricultural engineering ua
dc.subject educational computer interactive simulators ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії ua
dc.title.alternative Investigation of the state of using educational computer interactive simulators in the conditions of the informational and educational environment for preparation bachelors in agricultural engineering ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics