Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цикин, В.
dc.date.accessioned 2013-04-03T05:49:11Z
dc.date.available 2013-04-03T05:49:11Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2549
dc.description.abstract У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного про­цесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особли­ва увага надається характеристиці основних компонентів оптималь­ної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ. ru_RU
dc.description.abstract The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічний про­цес ru_RU
dc.subject Болонський процес ru_RU
dc.subject оптимальна модель вчителя ru_RU
dc.subject педагогічний ВНЗ ru_RU
dc.subject pedagogical process ru_RU
dc.subject Bologna Process ru_RU
dc.subject ideal teacher model's ru_RU
dc.subject pedagogical institution ru_RU
dc.title Болонский процесс и педагогическое образование ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу