У статті представлено аналіз австрійського досвіду розбудови системи професійної підготовки педагогічних кадрів зі спорту і фізичної культури на сучасному етапі. Основна увага приділена концептуальній базі професійної підготовки фахівців з фізичного виховання. Зміст професійної підготовки розглядається як широкий масив навчальної інформації, освоєння якої має забезпечувати формування професіоналізму і загальної культури. Сучасна концептуальна база професійної підготовки кадрів спортивно-фізкультурного профілю до педагогічної діяльності з дітьми і молоддю в Австрії характеризується інноваційністю, відповідністю сучасних світовим стандартам професійної педагогічної освіти, спрямованістю на впровадження новітніх здобутків педагогічної науки, спорту у процес освіти фахівців з
фізичного виховання. Описано також роль культурологічного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного, практико-орієнтованого підходів у системі підготовки фахівців.
The article presents an analysis of the Austrian experience of developing a system of professional training of pedagogical staff in sports and physical education at the present stage. The main attention is paid to the conceptual basis of professional training of specialists in physical education. The content of such training is considered as a wide range of educational information, the development of which should ensure the formation of professionalism and allround development. The modern conceptual basis of professional training of sports staff for pedagogical activities with children and youth in Austria is characterized by innovation, compliance with modern world
standards of professional pedagogical education, the focus on introducing the latest achievements of pedagogical science and
sports in the process of education of specialists in physical education. The role of culturological, axiological, personally oriented, competence, activity, practical-oriented approaches in the system of training specialists is also described.