ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Франко, А. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-31T00:00:43Z | |
dc.date.available | 2013-03-31T00:00:43Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2537 | |
dc.description.abstract | У статті подається порівняльна характеристика відносин в аудиторії (викладач — знання — студент) в американських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зокрема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян. | ru_RU |
dc.description.abstract | This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | компоративний аналіз | ru_RU |
dc.subject | відносини в аудиторії в США | ru_RU |
dc.subject | відносини в аудиторії в Іспанії | ru_RU |
dc.subject | comparative analyses | ru_RU |
dc.subject | classroom relations in USA | ru_RU |
dc.subject | classroom relations in Spain | ru_RU |
dc.title | До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |