ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Неїжпапа, Л. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T11:38:35Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T11:38:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Неїжпапа, Л. С. Соціально-педагогічна діяльність психологічної служби закладу загальної середньої освіти / Л. С. Неїжпапа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 50-57. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25337 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуті засади соціально-педагогічної діяльності психологічної служби закладу освіти згідно нових нормативно-правових положень. Охарактеризовано завдання та напрями організації соціально- педагогічної діяльності у закладі загальної середньої освіти та здійснено їх порівняння з напрямами діяльності працівників психологічної служби закладу освіти. Визначено, що зміст соціально-педагогічної діяльності в закладі освіти реалізується у чотирьох базових аспектах: адміністративному, виховному, соціально-підтримувальному та методичному. Узагальнено функції, які реалізуються фахівцями психологічної служби закладу освіти. Встановлено, що метою соціально-педагогічної діяльності психологічної служби закладу освіти є формування соціально значимих особистісних якостей та навичок в учнів, батьків та педагогів, а також надання їм ресурсів, можливостей, які забезпечують повноцінну реалізацію кожним з них своїх потреб і можливостей у конкретних умовах соціального середовища. | ua |
dc.description.abstract | In the article, consider the basics of socio-pedagogical activities of psychological services of educational institutions according to the new regulations. Described the objectives and directions of the organization of socio-pedagogical work in the institution of secondary education and made their comparison with the activities of the employees of psychological service of educational institutions. It is determined that the contents of socio-pedagogical activities in educational institution is being implemented in four basic aspects: administrative, educational, social, and methodological support. Generalized functions that are implemented by the specialists of psychological services of educational institutions. It is established that the purpose of social pedagogical activities of psychological services of educational institutions is the formation of socially significant personal qualities and skills of pupils, parents and teachers, as well as providing them with the resources and capabilities that provides a complete implementation of each of them of their needs and opportunities in specific social environment. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | психологічна служба закладу освіти | ua |
dc.subject | заклад освіти | ua |
dc.subject | socio-pedagogical activity | ua |
dc.subject | psychological service of the institution of education | ua |
dc.subject | institution of education | ua |
dc.subject.classification | 37.015.3:159.98 | ua |
dc.title | Соціально-педагогічна діяльність психологічної служби закладу загальної середньої освіти | ua |
dc.title.alternative | The contents of socio-pedagogical activities of psychological services of educational institutions | ua |
dc.type | Article | ua |