Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Svyrydenko, D.
dc.contributor.author Zou, C.
dc.contributor.author Gao, W.
dc.date.accessioned 2019-07-24T11:40:20Z
dc.date.available 2019-07-24T11:40:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Svyrydenko, D. Higher education as a tool of peacebuilding and decolonization : Ukrainian case and global perspective = Вища освіта як інструмент миробудівництва : український приклад та глобальна перпектива / D. Svyrydenko, C. Zou, W. Gao // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 45-54. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25230
dc.description.abstract The conceptualization of the possibilities of Ukrainian higher education as an instrument of peace-building is proposed to be based on a multidimensional approach that has to combine the approaches of modern philosophy of education, educational policy, cultural studies, history, law and political science fruitfully. The experience of educational peace-building is an entire powerful area at modern war and peace studies, and the educational practices of peace-building offered by the other countries’ (Israeli, etc.) education system are valuable to a number of societies included in conflicts. As one of the mentioned educational practices of Israeli education, that could have been implemented in the Ukrainian conflict and, hopefully post-conflict reality (schools of peace, education camps for peace, etc.). ua
dc.description.abstract Запропоновано концептуалізацію можливостей української вищої освіти як інструменту миробудівництва на основі багатовимірного підходу, який повинен плідно поєднувати підходи сучасної філософії освіти, освітньої політики, культуро-логії, історії, права та політології. Досвід освітнього миробудівництва − це цілий потужний простір сучасних досліджень війни і миру, а освітні практики миротворчості, що пропонуються закордонними (ізраїльською та ін.) системою освіти, є цінними для низки суспільств, у яких відбуваються конфлікти. В якості однієї з таких освітніх практик ізраїльської освіти, які могли б бути реалізовані в українському конфлікті і, сподіваємось, постконфліктій реальності є школи миру, освітні табори для миру тощо. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject peace-building ua
dc.subject postcolinialism ua
dc.subject Ukrainian higher education ua
dc.subject military conflict ua
dc.subject school of peace ua
dc.subject миробудівництво ua
dc.subject постколоніалізм ua
dc.subject українська вища освіта ua
dc.subject військовий конфлікт ua
dc.subject школа миру ua
dc.subject.classification 378.32 ua
dc.title Higher education as a tool of peacebuilding and decolonization : Ukrainian case and global perspective ua
dc.title.alternative Вища освіта як інструмент миробудівництва : український приклад та глобальна перпектива ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу