ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Svyrydenko, D. | |
dc.contributor.author | Zou, C. | |
dc.contributor.author | Gao, W. | |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T11:40:20Z | |
dc.date.available | 2019-07-24T11:40:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Svyrydenko, D. Higher education as a tool of peacebuilding and decolonization : Ukrainian case and global perspective = Вища освіта як інструмент миробудівництва : український приклад та глобальна перпектива / D. Svyrydenko, C. Zou, W. Gao // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 45-54. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25230 | |
dc.description.abstract | The conceptualization of the possibilities of Ukrainian higher education as an instrument of peace-building is proposed to be based on a multidimensional approach that has to combine the approaches of modern philosophy of education, educational policy, cultural studies, history, law and political science fruitfully. The experience of educational peace-building is an entire powerful area at modern war and peace studies, and the educational practices of peace-building offered by the other countries’ (Israeli, etc.) education system are valuable to a number of societies included in conflicts. As one of the mentioned educational practices of Israeli education, that could have been implemented in the Ukrainian conflict and, hopefully post-conflict reality (schools of peace, education camps for peace, etc.). | ua |
dc.description.abstract | Запропоновано концептуалізацію можливостей української вищої освіти як інструменту миробудівництва на основі багатовимірного підходу, який повинен плідно поєднувати підходи сучасної філософії освіти, освітньої політики, культуро-логії, історії, права та політології. Досвід освітнього миробудівництва − це цілий потужний простір сучасних досліджень війни і миру, а освітні практики миротворчості, що пропонуються закордонними (ізраїльською та ін.) системою освіти, є цінними для низки суспільств, у яких відбуваються конфлікти. В якості однієї з таких освітніх практик ізраїльської освіти, які могли б бути реалізовані в українському конфлікті і, сподіваємось, постконфліктій реальності є школи миру, освітні табори для миру тощо. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | «Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | peace-building | ua |
dc.subject | postcolinialism | ua |
dc.subject | Ukrainian higher education | ua |
dc.subject | military conflict | ua |
dc.subject | school of peace | ua |
dc.subject | миробудівництво | ua |
dc.subject | постколоніалізм | ua |
dc.subject | українська вища освіта | ua |
dc.subject | військовий конфлікт | ua |
dc.subject | школа миру | ua |
dc.subject.classification | 378.32 | ua |
dc.title | Higher education as a tool of peacebuilding and decolonization : Ukrainian case and global perspective | ua |
dc.title.alternative | Вища освіта як інструмент миробудівництва : український приклад та глобальна перпектива | ua |
dc.type | Article | ua |