Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Amita Valmiki
dc.date.accessioned 2019-07-24T11:21:51Z
dc.date.available 2019-07-24T11:21:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Amita Valmiki. Is decolonization or revitalization of education necessary in post-colonial India? A philosophical introspection = Чи необхідні деколонізація або відновлення освіти в постколоніальній Індії? Філософська інтроспекція / Amita Valmiki // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 7-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25227
dc.description.abstract There is a strong debate going on among the academicians regarding lifting up the veil of Western or Colonial way of looking at every stream of Indian Education; be it arts, science or commerce and also other newly found and ever-growing faculties. Indians have always viewed Indian Education System with the lenses of British glasses and it is the need of the time to view it neutrally as that would suit Indian life style. The metamorphosis is urgently required and that has to come from the academicians. This issue is not just pertaining to India but all former colonies of different countries. Imperialism has left its marks so deep and completely engraved in Indian life-style that every realm of Indian life is first weighed in the weighing scale of Western World. So the urgency of the research is to decolonize or revitalize the education system and view it either with complete neutrality or as it is. ua
dc.description.abstract Між науковцями існує гостра суперечка щодо підняття завіси західного або колоніального шляху вивчення кожного напряму індійської освіти; будь то мистецтво, наука чи торгівля, а також інші нововведені та постійно зростаючі галузі. Індійці завжди розглядали систему індійської освіти через призму британських поглядів, і тому це актуальна потреба, щоб розглянути її нейтрально, саме відповідно до індійського стилю життя. Терміново потрібні метаморфози, і вони мають іти від науковців. Це питання стосується не тільки Індії, але й усіх колишніх колоній різних країн. Імперіалізм залишив свої відбитки настільки глибокими і повністю викар-буваними на індійському стилі життя, що кожна сфера індійського побуту насамперед оцінюється за мірками західного світу. Таким чином, актуальність дослідження полягає в тому, щоб деколонізувати або відновити систему освіти, а також розглядати її цілком неупереджено чи такою, як вона є. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject decolonization ua
dc.subject revitalization ua
dc.subject colonial rule ua
dc.subject colonial education system ua
dc.subject indigenous cultures ua
dc.subject swaraj (self-rule) ua
dc.subject nationalism ua
dc.subject native language(s) ua
dc.subject деколонізація ua
dc.subject відновлення ua
dc.subject колоніальне панування ua
dc.subject колоніальна система освіти ua
dc.subject корінні культури ua
dc.subject сварадж (самоврядування) ua
dc.subject націоналізм ua
dc.subject рідна/і мова/и ua
dc.subject.classification 37(540)-029:1 ua
dc.title Is decolonization or revitalization of education necessary in post-colonial India? A philosophical introspection ua
dc.title.alternative Чи необхідні деколонізація або відновлення освіти в постколоніальній Індії? Філософська інтроспекція ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу