Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні аспекти формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на гобої

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Закопець, Лев Миронович
dc.date.accessioned 2019-07-23T10:39:05Z
dc.date.available 2019-07-23T10:39:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Закопець, Л. М. Методичні аспекти формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на гобої / Л. М. Закопець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 25 (30). - С. 69-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25200
dc.description.abstract У статті досліджується формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на гобої, розглядається залежність чистоти інтонування від виконавського дихання, постановки тростини , функцій губ і язика. Багато недоліків у процесі гри на духових інструментах пов’язані з невмінням юного виконавця користуватись диханням. Від правильного дихання залежить чистота інтонування, стійкість і виразність звуку. Якщо при фізіологічному диханні вдих і видих зазвичай рівнотривалі, то під час гри на духових інструментах видих триває довше. Виконавський видих завжди активний, у зв’язку з чим гобоїст відчуває додаткове навантаження на організм. Ці труднощі долаються систематичним тренуванням юного виконавця. Важливо слідкувати, щоб видих здійснювався рівномірно і був гнучким (пристосований до різної інтенсивності, швидкості) задля забезпечення правильних динамічних відтінків та якісного інструментального інтонування. ua
dc.description.abstract The quality of oboe intonation with dependence from the activity of performer`s lips and tongue, and from the oboe`s cane is examined in the article. Many disadvantages of performance are related to the oboists' inability to use own breath correctly at the music wind instrument. Purity of intonation, firmness, expressiveness of the sound, these depend on the breathing skill. Ordinary physiological breathing suggests that the inhale equals the exhalation, but both of processes` are different in duration when musician plays the wind instrument. So, the exhale becomes much longer. It should be borne in mind that the performer`s body feels pressure in the active exhale, so oboist takes on some additional difficulties. This can be overcome only with systematic breath training. Besides, breathing does not remain unchanged in the implementation process. The breathing must be flexible (adapted to different intensity and speed). Without these things it is impossible to ensure the correct performance of various dynamic shades and to achieve the purity of intonation. The methodological recommendations takes the age-old physiological peculiarities of teenagers-oboist at training young musicians is considered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виконавське дихання ua
dc.subject гобоїст ua
dc.subject інструментальна інтонація ua
dc.subject юний музикант ua
dc.subject breath of performer ua
dc.subject instrumental intonation ua
dc.subject oboist ua
dc.subject young musician ua
dc.subject.classification 37.3:78-053 ua
dc.title Методичні аспекти формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на гобої ua
dc.title.alternative Methodological aspects of purity intonation formation at training teenagers for playing the oboe ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу