Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Ян
dc.date.accessioned 2019-07-23T09:12:28Z
dc.date.available 2019-07-23T09:12:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лі Ян. Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії / Лі Ян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 25 (30). - С. 42-45. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25191
dc.description.abstract Розкривається специфіка експериментального дослідження сформованості музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. Акцентовано увагу на особливостях використання здобутків театральної педагогіки у процесі підготовки майбутніх учителів музики і хореографії до фахової діяльності. Показана розробка діагностичних методик формування музично-сценічних умінь. Визначено чотири компонентних блоки музично-сценічних умінь, а саме: мотиваційно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, емоційно-корекційний, комунікативно- артистичний, а також критерії та показники. Розроблено багаторівневу характеристики процесу формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Здійснений моніторинг реального стану сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії, що стало концептуальним у розробці подальших етапів експериментального дослідження. Наведено приклади розроблених методик констатувального дослідження з формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів хореографії. ua
dc.description.abstract The experimental study of the formation of musical-scenic skills of students of arts faculties of pedagogical universities in the professional training process is revealed. The peculiarities of using the achievements of the theatre pedagogy in the process of training of future teachers of music and choreography for professional activity is emphasised. The development of diagnostic techniques for the formation of musical and stage skills of future teachers of music and choreography is shown. Four blocks of musicalscenic skill components are defined, such as motivational-oriented, cognitive-cognitive, emotional correction, communicative-artistic, as well as criteria and indicators. The level characteristics of the process of forming musical and stage skills of future teachers have been developed. Real grade of skills development has been monitored. It became conceptual in further stages of the experimental research. It is conducted the diagnostic measures aimed at revealing levels of awareness of the importance of forming professional skills of future teachers of music and choreography. The analysis of the results of the survey shows that almost 82,6% of the respondents are not satisfied with the formation of their musicalscenic skills in terms of own choreographic performing activities. But it is acceptable that 89,8% of them have a desire to improve themselves. Unfortunately, the vast majority of students (81,4%) believe they are not developing their own musical-scenic skills in the process of learning. Some students (24,6%) indicate that future teachers can enhance own artistic skills for play a bright artistic image. Studying musical-performing disciplines such as gymnastics, rhythm, basics of acting, all of these can help. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject вчитель музики і хореографії ua
dc.subject формування музично-сценічних навичок ua
dc.subject етапи експериментального дослідження ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject formation of musical-scenic skills ua
dc.subject music and choreography teacher ua
dc.subject musicalscenic skills ua
dc.subject stages of experimental research ua
dc.subject.classification 378.124.22+78.07 ua
dc.title Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії ua
dc.title.alternative Experimental study of the musical-scenic skills formed into future teachers of music and choreography ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу