Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комунікативний чинник аксіології освіти як духовний феномен і праксеологічний інструментарій подолання посттравматичного стресу (ПТС) в умовах війни

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Хрипко, С. А.
dc.date.accessioned 2019-07-17T10:44:50Z
dc.date.available 2019-07-17T10:44:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хрипко, С. А. Комунікативний чинник аксіології освіти як духовний феномен і праксеологічний інструментарій подолання посттравматичного стресу (ПТС) в умовах війни / С. А. Хрипко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 39 (52). – С. 111-122. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25122
dc.description.abstract Проблемною метою даної роботи є комплексне дослідження ціннісних акцентів комунікативної складової феномену освіти як основи побудови сучасних комунікативних технологій та виявлення визначальних факторів інтенсифікації процесу комунікації задля мінімізації та реального подолання посттравматичного стресу, викликаного умовами війни. Загальною метою даної роботи є прагнення репрезентації ціннісного зрізу освітньо-філософської рефлексії задля реальної актуалізації проблеми вдосконалення, плекання, оновлення і шанування вартостей, власне, українських. ua
dc.description.abstract The problematic aim of the article is a value accents complex research of communication component in education phenomenon which is a base of modern communication technologies construction and the main factors of communication process intensification revealing for the real reducing and overcoming of posttraumatic stress caused by the war conditions. The general aim of the paper is a wish to represent a value cross-section of education and philosophic reflection for the real problem realization of improvement, renewal and value respect, in particular Ukrainian ones. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аксіологія освіти ua
dc.subject духовність ua
dc.subject освітянин ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject цінності ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject практика ua
dc.subject стрес ua
dc.subject посттравматичний стрес ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject axiology of education ua
dc.subject teacher ua
dc.subject professional ua
dc.subject value ua
dc.subject communication ua
dc.subject practice ua
dc.subject stress ua
dc.subject posttraumatic stress ua
dc.subject.classification 37.013:[616-011.3-021.68:159.9]:17.022 ua
dc.title Комунікативний чинник аксіології освіти як духовний феномен і праксеологічний інструментарій подолання посттравматичного стресу (ПТС) в умовах війни ua
dc.title.alternative The Communication Component of Education Axiology as a Spiritual Phenomenon and Praxeological Tool in Posttraumatic Stress Overcoming in the War Conditions ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics