Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чабала, О.
dc.date.accessioned 2013-03-29T23:44:28Z
dc.date.available 2013-03-29T23:44:28Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Чабала О. Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти / О. Чабала // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 79-86 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2508
dc.description.abstract У статті досліджується Болонський процес як один із вимірів глобалізації освіти й роль у ньому України. Процес характеризується як одна з найважливіших тенденцій глобалізації в освіті, як ера уніфікації й плюралізації. Розглядається конструкт «Європа знань» з погляду розвитку нових пріоритетів в освіті в глобальну еру. ru_RU
dc.description.abstract The article considers Bologna process as one of the dimensions of globalization in education and the role of Ukraine in it. The process is characterized as one of the most important tendencies of globalization in education, as an era of unification and pluralization. The paper discusses the concept «Europe of knowledge» from the point of view of new priorities in education in a global era. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject Болонський процес ru_RU
dc.subject глобалізація сучасної освіти ru_RU
dc.subject плюралізація ru_RU
dc.subject Bologna process ru_RU
dc.subject pluralization ru_RU
dc.subject modern education’s globalization ru_RU
dc.title Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу