Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деркач, Т. М.
dc.contributor.author Міхалко, Я. Ю.
dc.date.accessioned 2019-07-10T13:35:39Z
dc.date.available 2019-07-10T13:35:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Деркач, Т. М. Вплив переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність / Т. М. Деркач, Я. Ю. Міхалко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 56-65. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24996
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню проблеми впливу переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність у навчанні. Описано результати експерименту, проведеного за методикою Р. Фелдера та Б. Соломан. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних напрямів підготовки Київського національного університету технологій та дизайну. Показано, що студенти хімічних та фармацевтичних спеціальностей мають аналогічні профілі навчання, які характеризуються інтенсивними (70-80%) перевагами активного, сенситивного, візуального та послідовного стилів. Вивчено динаміку зміни стилів навчання у студентів-фармацевтів, а також кореляційні зв’язки між ступенем переваги того чи іншого стилю й успішністю засвоєння студентами фахових дисциплін. Найоптимальнішими для успішного вивчення студентами фармацевтами профільних предметів виявились стиль сенситивний та поєднання сенситивного та візуального стилів навчання. Доведена відносна стабільність стилів навчання з роками. ua
dc.description.abstract The problem of influence of preferred learning styles on academic progress was described for students of pharmaceutical specialities. The existing preferences in students’ learning styles were studied by the Felder-Soloman Index of Learning Styles. A comparative analysis of the learning preferences was carried out for students of different fields of study at Kyiv National University of Technology and Design. Students of chemical and pharmaceutical specialities are characterised by evident preferences of visual, sensitive, active and sequential styles: the revealed preferences are at the level of 70-80%. The dynamics of changing the learning styles of pharmacy students and correlations between the degree of preference of a style and student’s progress in the study of specific disciplines were studied. The most significant academic progress is demonstrated by students with a preferred sensitive style, as well as a combination of sensitive and visual learning styles. The relative stability of learning styles was proved by the results of the survey for pharmacy students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject хімія ua
dc.subject фармація ua
dc.subject стилі навчання ua
dc.subject метод Р. Фелдера та Б. Соломан ua
dc.subject higher education ua
dc.subject chemistry ua
dc.subject pharmacy ua
dc.subject learning style ua
dc.subject Felder-Soloman Index of Learning Styles ua
dc.subject individualisation of training ua
dc.subject.classification 37.012:372.854 ua
dc.title Вплив переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність ua
dc.title.alternative Influence of preferred learning styles of students of pharmaceutical specialties on their academic progress. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу