Стаття присвячена висвітленню проблеми впливу переважаючих стилів навчання
студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність у навчанні. Описано результати експерименту, проведеного за методикою Р. Фелдера та Б. Соломан. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних напрямів підготовки Київського національного університету технологій та дизайну. Показано, що студенти хімічних та фармацевтичних спеціальностей мають аналогічні профілі навчання, які характеризуються інтенсивними (70-80%) перевагами активного, сенситивного, візуального та послідовного стилів. Вивчено
динаміку зміни стилів навчання у студентів-фармацевтів, а також кореляційні зв’язки між ступенем переваги того чи іншого стилю й успішністю засвоєння студентами фахових дисциплін. Найоптимальнішими для успішного вивчення студентами фармацевтами профільних предметів виявились стиль сенситивний та поєднання сенситивного та візуального стилів навчання. Доведена відносна стабільність стилів навчання з роками.
The problem of influence of preferred learning styles on academic progress was described for students of pharmaceutical specialities. The existing preferences in students’ learning styles were studied by the Felder-Soloman Index of Learning Styles. A comparative analysis of the learning preferences was carried out for students of different fields of study at Kyiv National University of Technology and Design. Students of chemical and pharmaceutical specialities are characterised by evident preferences of visual, sensitive, active and sequential styles: the revealed preferences are at the level of 70-80%. The dynamics of changing the learning styles of pharmacy students and correlations
between the degree of preference of a style and student’s progress in the study of specific disciplines were studied. The most significant academic progress is demonstrated by students with a preferred sensitive style, as well as a combination of sensitive and visual learning styles. The relative stability of learning styles was proved by the results of the survey for pharmacy students.