Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічний супровід як умова процесу формування культури самоосвіти майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Тан Лінь
dc.date.accessioned 2019-07-10T06:35:06Z
dc.date.available 2019-07-10T06:35:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чжан Тан Лінь. Педагогічний супровід як умова процесу формування культури самоосвіти майбутнього вчителя музики / Чжан Тан Лінь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 244-250. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24978
dc.description.abstract Розглянуто педагогічний супровід індивідуального освітнього маршруту майбутнього вчителя музики як умову процесу формування культури самоосвіти студента в опорі на особистісно-творчий потенціал. Педагогічний супровід забезпечує створення індивідуального освітнього маршруту студента, прийняття студентом оптимальних рішень у ситуаціях життєвого чи професійного вибору, допомагає в подоланні труднощів, сприяє створенню ситуацій успішності у досягненнях. В цьому контексті автор статті аналізує два напрями управління індивідуальністю, що існують в музичній педагогіці. Завдяки реалізації педагогічного супроводу процес формування культури самоосвіти майбутніх учителів музики протікає більш ефективно, оскільки стає вагомим фактором забезпечення позитивного засвоєння фундаментальних теоретичних і практичних знань і умінь самостійної діяльності. ua
dc.description.abstract The pedagogical support of the individual educational route of the future music teacheris considered as a condition for the process of forming a culture of student self-education based on the personal-creative potential. The leading theoretical ideas of pedagogical support, its functions, strategy and means of implementation are determined. Pedagogical support ensures the creation of an individual educational route for a student, the student’s making optimal decisions in situations of life or professional choice, helps in over coming difficulties, contributes to the creation of situations of success in achievements. In this context, the author of the article analyzes two are as of individuality management that exist in musical pedagogy. Thanks to the implementation of pedagogical support, the process of forming a culture of self-education of future music teachers proceeds more efficiently, since it becomes a significant factor in ensuring a positive mastery of the fundamental theoretical and practical knowledge and skills of independent activities ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічний супровід ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject індивідуальний маршрут ua
dc.subject культура самоосвіти ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject pedagogical support ua
dc.subject educational process ua
dc.subject individual route ua
dc.subject culture of self-education ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:78:37.041 ua
dc.title Педагогічний супровід як умова процесу формування культури самоосвіти майбутнього вчителя музики ua
dc.title.alternative Pedagogical accompanimentas a condition of the process of forming a culture of self-evolution of the future music teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу