Стаття присвячена аналізу проблем організації освітньо-виховного процесу в сучасній початковій школі. Автор акцентує увагу на провідних напрямах у вихованні учнів початкової школи у рамках реформи “Нова українська школа”, серед яких: формування моральних цінностей в школярів, залучення їх до активної самостійної діяльності, формування позитивної мотивації навчання, розвиток індивідуального потенціалу кожного учня. У статті нова українська школа автором розглядається як така, що базується на особистісно орієнтованій моделі освіти і враховує здібності, потреби і інтереси кожної дитини. Автором аналізується
зміст сучасної освіти, який спрямований на формування у дітей ключових компетенцій та повинен систематично оновлюватися й відповідати державним вимогам щодо якості навчання. Важлива роль у вирішенні зазначених проблем в статті належить учителеві, основна функція якого полягає в створенні такого освітнього середовища, де б учні виступали активними суб’єктами.
The article is sanctified to the analysis of problems of organization of educationally-educator process at modern initial school. An author accents attention on leading directions in education of students of initial school within the framework of reform “New Ukrainian school”, among that: forming of moral values in schoolchildren, bringing in of them to active independent activity, forming of positive motivation of educating, development of individual potential of every student. In the article new Ukrainian school is examined an author as such, that is based on the personality oriented model of
education and takes into account capabilities, necessities and interests of every child. An author is analyse maintenance of modern education that is sent to forming for the children of key competenses and must systematic renovate and answer state requirements in relation to quality of studies. An important role in the decision of the marked problems in the article belongs to the teacher the basic function of that consists in creation of such educational environment, where students came forward as active subjects.