ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Падалка, О. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T06:45:39Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T06:45:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Падалка, О. С. Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції / О. С. Падалка // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 162-170. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24908 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано модель педагогічної технології професійно-економічної підготовки майбутнього вчителя, вказано на особливості концепції педагогічних технологій з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, зазначені основні напрями удосконалення педагогічної складової вітчизняної вищої освіти. Педагогічна освіта розглядається як особливий ресурс підвищення інтелектуального потенціалу та рівня духовної культури нації, завданнями якої є забезпечення високого рівня інтелектуально-особистісного, духовного, професійного розвитку майбутнього педагога, оволодіння навичками наукового стилю мислення та опанування технологій використання нововведень у професійній сфері. У зв’язку з цим, метою вищої педагогічної школи є створення умов для підготовки інноваційно орієнтованих педагогів. | ua |
dc.description.abstract | The article presents a model of pedagogical technology of professional economic training of a future teacher, futures of the concept of pedagogical technologies with the latest achievements of pedagogical science are indicated, main directions of improving pedagogical component of the national higher education are pointed out. Pedagogical education is considered as a special resource for improving the intellectual potential and level of the spiritual culture of the nation, whose objectives are to ensure a high level of intellectual-personal, spiritual, professional development of the future teacher, mastery of the skills of the scientific style of thinking and mastering the technologies of using innovations in the professional sphere. In this regard, the purpose of the higher pedagogical school is to create conditions for the training of innovative educators | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтернаціоналізація освіти | ua |
dc.subject | професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя | ua |
dc.subject | педагогічні технології | ua |
dc.subject | модель педагогічної технології | ua |
dc.subject | концепції педагогічних технологій | ua |
dc.subject | напрями удосконалення педагогічної складової вищої освіти | ua |
dc.subject | людоцентризм | ua |
dc.subject | державна освітня політика | ua |
dc.subject | державне регулювання і державне управління | ua |
dc.subject | internationalization of education | ua |
dc.subject | professional economic training of a future teacher | ua |
dc.subject | pedagogical technologies | ua |
dc.subject | model of pedagogical technology | ua |
dc.subject | concepts of pedagogical technologies | ua |
dc.subject | directions of improving pedagogical component of higher education | ua |
dc.subject | person-centering | ua |
dc.subject | state educational policy | ua |
dc.subject | government regulation and public administration | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051-33(4-6ЄС) | ua |
dc.title | Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції | ua |
dc.title.alternative | Professional-economic training of future teacher in the context of European integration | ua |
dc.type | Article | ua |