У статті запропоновано модель педагогічної технології професійно-економічної
підготовки майбутнього вчителя, вказано на особливості концепції педагогічних технологій з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, зазначені основні напрями удосконалення педагогічної складової вітчизняної вищої освіти. Педагогічна освіта розглядається як особливий ресурс підвищення інтелектуального потенціалу та рівня духовної культури нації, завданнями якої є забезпечення високого рівня інтелектуально-особистісного, духовного, професійного розвитку майбутнього педагога, оволодіння навичками наукового стилю мислення та опанування технологій використання нововведень у професійній сфері. У зв’язку з цим, метою вищої педагогічної школи є створення
умов для підготовки інноваційно орієнтованих педагогів.
The article presents a model of pedagogical technology of professional economic training of a future teacher, futures of the concept of pedagogical technologies with the latest achievements of pedagogical science are indicated, main directions of improving pedagogical component of the national higher education are pointed out. Pedagogical education is considered as a special resource for improving the intellectual potential and level of the spiritual culture of the nation, whose objectives are to ensure a high level of intellectual-personal, spiritual, professional development of the future teacher, mastery of the skills of the scientific style of thinking and mastering the technologies of using
innovations in the professional sphere. In this regard, the purpose of the higher pedagogical school is to create conditions for the training of innovative educators