Стаття присвячена розгляду комплексу вправ на етапі пред’влення, коли відбувається формування у студентів уявлення про функціонування та формоутворення модальних граматичних структур, що виражають припущення, впевненість, можливість / неможливість, сумнів у теперішньому, минулому, майбутньому часі. Завданням етапу є ознайомлення студентів із ситуаціями вживання нових модальних граматичних структур, вчити студентів аналізувати значення і форми модальних граматичних структур та узагальнювати їх у правила вживання і утворення модальних граматичних структур та опрацьовувати фонетичне оформлення зразків мовлення з виучуваною модальною граматичною структурою. В комплексі вправ розглядаються вправи на ознайомлення з граматичними структурами. Вони включають завдання на усвідомлення функцій і форм граматичної структури, оволодіння фонетичним оформленням мовленнєвого зразка з виучуваною граматичною структурою (мелодикою, фразовим наголосом, ритмом, темпом). До комплексу вправ увійшли вправи на визначення структурних елементів граматичної структури, виведення
або формулювання правил, вправи на аналіз правил утворення та вживання модальних граматичних структур англійської мови порівняно з граматичними структурами іспанської та української мов.
The article is devoted to the consideration of the complex of exercises at the stage of
presentation, when the formation of students’ ideas about the functioning and shaping of modal grammatical structures expressing assumptions, beliefs, possibilities / impossibilities, doubts in the present, past, and future time occurs. The goal of the stage is to familiarize students with the situations of the use of new modal grammatical structures, to teach students to analyze the meanings and forms of modal grammatical structures and to generalize them to the rules of the use and formation of modal grammatical structures and to process the phonetic representation of samples of speech with the modal
grammatical structures. Exercises include tasks for understanding the functions and forms of the grammatical structure, mastering the phonetic design of the speech sample with the learned grammatical structure (melody, phrasal emphasis, rhythm, tempo). The complex of exercises includes exercises to determine the structural elements of the grammatical structure, the derivation or formulation of rules, exercises for the analysis of the rules of formation and use of modal grammatical structures of the English language compared with the grammatical structures of the Spanish and Ukrainian languages.