ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стецик, С. П. | |
dc.contributor.author | Шкуренко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T09:27:44Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T09:27:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Стецик, С. П. Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи / С. П. Стецик, О. В. Шкуренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 219-228. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24901 | |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз дефініцій метод проектів, навчальний проект, педагогічне проектування. На основі розглянутих означень, автори пропонують означення методу проектів. Розглянуто теоретичні аспекти реалізації та застосування проектного методу його можливостей використання в освітньому процесі в умовах реформування освіти. Проведено аналіз методичних особливостей створення проектів. Здійснено підбір типів проектів. Автори пропонують етапи реалізації проектів із урахуванням означених вимог. Виокремлені переваги впровадження проектної діяльності в освітньому процесі. Представлено алгоритм роботи над проектом практичного типу. | ua |
dc.description.abstract | В статье проведен анализ дефиниций метод проектов, учебный проект, педагогическое проектирование. На основе рассмотренных определений, авторы предлагают определение метода проектов. Рассмотрены теоретические аспекты реализации и применения проектного метода, его возможностей использования в образовательном процессе в условиях реформирования образования. Проведен анализ методических особенностей создания проектов. Осуществлен подбор типов проектов. Авторы предлагают этапы реализации проектов с учетом отмеченных требований. Выделены преимущества внедрения проектной деятельности в образовательном процессе. Представлен алгоритм работы над проектом практического типа. | ua |
dc.description.abstract | In the article the analysis of definitions is conducted method of projects, educational project, pedagogical designing. On the basis of the considered determinations, authors offer determination of project method. The theoretical aspects of realization and application of project method of his possibilities of the use are considered in an educational process in the conditions of reformation of education. The analysis of methodical features of creation of projects is conducted. The selection of types of projects is carried out. Authors offer implementation of projects phases recognition the noted requirements. The distinguished advantages of introduction of project activity are in an educational process. The algorithm of prosecution is presented of project of practical type. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освітній процес | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | проектний метод | ua |
dc.subject | педагогічна технологія | ua |
dc.subject | інноваційні освітні технології | ua |
dc.subject | образовательный процесс | ua |
dc.subject | проектная деятельность | ua |
dc.subject | проектный метод | ua |
dc.subject | педагогическая технология | ua |
dc.subject | инновационные образовательные технологии | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | project activity | ua |
dc.subject | project method | ua |
dc.subject | pedagogical technology | ua |
dc.subject | innovative educational technologies | ua |
dc.subject.classification | 37.09 | ua |
dc.title | Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи | ua |
dc.type | Article | ua |