Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стецик, С. П.
dc.contributor.author Шкуренко, О. В.
dc.date.accessioned 2019-06-25T09:27:44Z
dc.date.available 2019-06-25T09:27:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Стецик, С. П. Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи / С. П. Стецик, О. В. Шкуренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 219-228. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24901
dc.description.abstract У статті проведено аналіз дефініцій метод проектів, навчальний проект, педагогічне проектування. На основі розглянутих означень, автори пропонують означення методу проектів. Розглянуто теоретичні аспекти реалізації та застосування проектного методу його можливостей використання в освітньому процесі в умовах реформування освіти. Проведено аналіз методичних особливостей створення проектів. Здійснено підбір типів проектів. Автори пропонують етапи реалізації проектів із урахуванням означених вимог. Виокремлені переваги впровадження проектної діяльності в освітньому процесі. Представлено алгоритм роботи над проектом практичного типу. ua
dc.description.abstract В статье проведен анализ дефиниций метод проектов, учебный проект, педагогическое проектирование. На основе рассмотренных определений, авторы предлагают определение метода проектов. Рассмотрены теоретические аспекты реализации и применения проектного метода, его возможностей использования в образовательном процессе в условиях реформирования образования. Проведен анализ методических особенностей создания проектов. Осуществлен подбор типов проектов. Авторы предлагают этапы реализации проектов с учетом отмеченных требований. Выделены преимущества внедрения проектной деятельности в образовательном процессе. Представлен алгоритм работы над проектом практического типа. ua
dc.description.abstract In the article the analysis of definitions is conducted method of projects, educational project, pedagogical designing. On the basis of the considered determinations, authors offer determination of project method. The theoretical aspects of realization and application of project method of his possibilities of the use are considered in an educational process in the conditions of reformation of education. The analysis of methodical features of creation of projects is conducted. The selection of types of projects is carried out. Authors offer implementation of projects phases recognition the noted requirements. The distinguished advantages of introduction of project activity are in an educational process. The algorithm of prosecution is presented of project of practical type. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject проектна діяльність ua
dc.subject проектний метод ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject інноваційні освітні технології ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject проектная деятельность ua
dc.subject проектный метод ua
dc.subject педагогическая технология ua
dc.subject инновационные образовательные технологии ua
dc.subject educational process ua
dc.subject project activity ua
dc.subject project method ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject innovative educational technologies ua
dc.subject.classification 37.09 ua
dc.title Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу