Нами була запропонована точка зору на біоакустичну сторону академічного співу як на суму захисних механізмів голосоутворення. Всі перераховані показники і є захисними механізмами. Кожен з них діє на своєму рівні. Використання регістрів – захист на рівні гортані, дихання – перенесення значної частини навантаження на трахею і бронхи, включення енергетики усього тіла, вібрато – загальне балансування, ротоглотковий рупор – система акустичних фільтрів, що полегшують роботу головного і найуразливішого органу – гортані.
Нами была предложена точка зрения на биоакустическую сторону академического пения как на сумму защитных механизмов голосообразования. Все перечисленные показатели и являются защитными механизмами. Каждый из них действует на своем уровне. Использование регистров – защита на уровне гортани, дыхание – перенос значительной части нагрузки на трахею и бронхи, включение энергетики всего тела, вибрато – общее балансирование, ротоглоточный рупор – система акустических фильтров, которые облегчают роботу главного и наиболее уязвимого органа – гортани.
By us was the offered point of view on the biologically acoustic side of the academic singing as to the amount of protective mechanisms of vocal education. All enumerated indexes and are nocifensors. Each of them operates at the level. The use of registers is defence at the level of larynx, breathing is transference of considerable part of loading on a trachea and bronchial tubes, including of energy of total-body, vibrato – the common balancing, mouth an oesophageal megaphone is the system of acoustic filters which facilitate to the robot of main and the most vulnerable organ – larynx.