Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сиротюк, В. Д.
dc.date.accessioned 2019-06-25T08:30:05Z
dc.date.available 2019-06-25T08:30:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сиротюк, В. Д. Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення / В. Д. Сиротюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 189-203. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24896
dc.description.abstract Урок – це організаційна форма навчання, при якій учитель протягом точного встановленого часу керує колективною пізнавальною діяльністю постійної групи учнів (класу) з урахуванням особливостей кожного з них, використовуючи методи і засоби роботи, що створюють сприятливі умови для того, щоб усі учні оволоділи основами предмету, що вивчається, а також для виховання і розвитку учнів. Сучасний урок фізики – це така форма організації процесу навчання, при якій компоненти системи уроку (зміст навчального матеріалу, методи навчання і форми організації навчального процесу) існують у строгому взаємозв’язку і визначаються метою уроку. ua
dc.description.abstract Урок – это организационная форма обучения, при которой учитель в течение точного установленного времени руководит коллективной познавательной деятельностью постоянной группой учеников (класса) с учетом особенностей каждого из них, используя методы и средства работы, которые создают благоприятные условия для того, чтобы все ученики овладели основами предмета, который изучается, а также для воспитания и развития учеников. Современный урок физики – это такая форма организации процесса обучения, при которой компоненты системы урока (содержание учебного материала, методы обучения и формы организации учебного процесса) существуют в строгой взаимосвязи и определяются целью урока. ua
dc.description.abstract A lesson is an organizational form of studies, at which a teacher during the exact set time manages collective cognitive activity of permanent group of students (to the class) taking into account features each of them, using methods and facilities of work, which create favourable terms in order that all students laid hands on bases of object which is studied, and also for education and development of students. A modern lesson of physics is such form of organization of process of studies, at which the components of the system of lesson (table of contents of swift material, methods of studies and form of organization of educational process) exist in strict intercommunication and determined by the aim of lesson. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання фізики ua
dc.subject сучасний урок фізики ua
dc.subject методика проведення уроку ua
dc.subject типи уроків ua
dc.subject особливості проведення уроку фізики ua
dc.subject обучение физике ua
dc.subject современный урок физики ua
dc.subject методика проведения урока ua
dc.subject типы уроков ua
dc.subject особенности проведения урока физики ua
dc.subject studies of physics ua
dc.subject modern lesson of physics ua
dc.subject methodology of conducting lesson ua
dc.subject types of lessons ua
dc.subject feature of conducting lesson of physics ua
dc.subject.classification 53(07) ua
dc.title Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу