ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сиротюк, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T08:30:05Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T08:30:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сиротюк, В. Д. Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення / В. Д. Сиротюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 189-203. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24896 | |
dc.description.abstract | Урок – це організаційна форма навчання, при якій учитель протягом точного встановленого часу керує колективною пізнавальною діяльністю постійної групи учнів (класу) з урахуванням особливостей кожного з них, використовуючи методи і засоби роботи, що створюють сприятливі умови для того, щоб усі учні оволоділи основами предмету, що вивчається, а також для виховання і розвитку учнів. Сучасний урок фізики – це така форма організації процесу навчання, при якій компоненти системи уроку (зміст навчального матеріалу, методи навчання і форми організації навчального процесу) існують у строгому взаємозв’язку і визначаються метою уроку. | ua |
dc.description.abstract | Урок – это организационная форма обучения, при которой учитель в течение точного установленного времени руководит коллективной познавательной деятельностью постоянной группой учеников (класса) с учетом особенностей каждого из них, используя методы и средства работы, которые создают благоприятные условия для того, чтобы все ученики овладели основами предмета, который изучается, а также для воспитания и развития учеников. Современный урок физики – это такая форма организации процесса обучения, при которой компоненты системы урока (содержание учебного материала, методы обучения и формы организации учебного процесса) существуют в строгой взаимосвязи и определяются целью урока. | ua |
dc.description.abstract | A lesson is an organizational form of studies, at which a teacher during the exact set time manages collective cognitive activity of permanent group of students (to the class) taking into account features each of them, using methods and facilities of work, which create favourable terms in order that all students laid hands on bases of object which is studied, and also for education and development of students. A modern lesson of physics is such form of organization of process of studies, at which the components of the system of lesson (table of contents of swift material, methods of studies and form of organization of educational process) exist in strict intercommunication and determined by the aim of lesson. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчання фізики | ua |
dc.subject | сучасний урок фізики | ua |
dc.subject | методика проведення уроку | ua |
dc.subject | типи уроків | ua |
dc.subject | особливості проведення уроку фізики | ua |
dc.subject | обучение физике | ua |
dc.subject | современный урок физики | ua |
dc.subject | методика проведения урока | ua |
dc.subject | типы уроков | ua |
dc.subject | особенности проведения урока физики | ua |
dc.subject | studies of physics | ua |
dc.subject | modern lesson of physics | ua |
dc.subject | methodology of conducting lesson | ua |
dc.subject | types of lessons | ua |
dc.subject | feature of conducting lesson of physics | ua |
dc.subject.classification | 53(07) | ua |
dc.title | Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення | ua |
dc.type | Article | ua |