Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз феномену "система неперервної освіти" в контексті варіативності наукових поглядів на сутність та структурну організацію

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савош, В. О.
dc.date.accessioned 2019-06-25T08:27:56Z
dc.date.available 2019-06-25T08:27:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Савош, В. О. Аналіз феномену "система неперервної освіти" в контексті варіативності наукових поглядів на сутність та структурну організацію / В. О. Савош // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 181-188. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24895
dc.description.abstract У статті розкрито різні погляди на суть феномену “система неперервної освіти”, мету як системотвірний чинник процесів її функціонування й розвитку, критерії класифікації функцій системи неперервної освіти, законодавчо-нормативну базу забезпечення її дієвості, вертикальну та горизонтальну структурну організацію, суб’єкт орієнтовані та засобово орієнтовані складники. Акцентовано увагу на причинах, якими обумовлюється функціонування й розвиток системи неперервної освіти в епоху інформаційного суспільства та епоху суспільства знань. Наведено авторське трактування поняття “система неперервної освіти”. Проаналізовано особливості становлення й розвитку системи неперервної освіти, виокремлено й розкрито суть початково-часткового, продовжуючо-часткового та цілісно-наскрізного напрямів розгортання цих процесів. Потрактовано поняття “вміння навчатися в системі неперервної освіти” як складне утворення, визначено його складники та віднесено до переліку умінь, які впорядковані в контексті підготовки індивіда до неперервної освіти впродовж життя. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты разные взгляды на сущность феномена “система непрерывного образования”, цель как системообразующий фактор процессов ее функционирования и развития, критерии классификации функций системы непрерывного образования, законодательно-нормативную базу обеспечения ее действенности, вертикальную и горизонтальную структурную организацию, субъект ориентированные и средственно ориентированные составляющие. Акцентировано внимание на причинах, которыми обусловливается функционирование и развитие системы непрерывного образования в эпоху информационного общества и эпоху общества знаний. Приведена авторская трактовка понятия “система непрерывного образования”. Проанализировано особенности становления и развития системы непрерывного образования, выделена и раскрыта сущность начально-частичного, продолжительно-частичного и целостно-пронизанного направлений развертывания этих процессов. Приведено толкование понятия “умение обучаться в системе непрерывного образования” как сложное образование, определены его составляющие и отнесено к перечню умений, которые упорядочены в контексте подготовки индивида к непрерывному образованию в течение жизни. ua
dc.description.abstract The article reveals different views on the essence of the phenomenon of “the system of continuous education”, the goal as a system-based factor in the processes of its functioning and development, the criteria for classification of functions of the system of continuous education, legislative and normative basis for ensuring its effectiveness, vertical and horizontal structural organization, subject-oriented and means-oriented components. The emphasis is on the reasons for the functioning and development of the system of continuous education in the era of the information society and the era of knowledge society. The author’s interpretation of the concept of “system of continuous education” is given. The peculiarities of the formation and development of the system of continuous education are analyzed, the essence of the initial-partial, continuation-partial and holistic-through-directions directions of the deployment of these processes is singled out and disclosed. The concept of “the ability to study in the system of continuous education” as a complex formation is studied, its components are defined and included in the list of skills that are organized in the context of the individual’s preparation for lifelong education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система неперервної освіти ua
dc.subject суб’єкт орієнтовані й засобово орієнтовані складники ua
dc.subject вміння навчатися в системі неперервної освіти ua
dc.subject уміння вчитися ua
dc.subject уміння навчатися впродовж життя ua
dc.subject система непрерывного образования ua
dc.subject субъект ориентированные и средственно ориентированные составляющие ua
dc.subject умение обучаться в системе непрерывного образования ua
dc.subject умение учиться ua
dc.subject умение обучаться на протяжении жизни ua
dc.subject system of continuous education ua
dc.subject subject-oriented and means-oriented components ua
dc.subject ability to study in the system of continuous education ua
dc.subject ability to learn ua
dc.subject ability to study throughout life ua
dc.subject.classification 37.018-044.75 ua
dc.title Аналіз феномену "система неперервної освіти" в контексті варіативності наукових поглядів на сутність та структурну організацію ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу