ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пологовська, Ю. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-24T12:25:18Z | |
dc.date.available | 2019-06-24T12:25:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Пологовська, Ю. Ю. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії / Ю. Ю. Пологовська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 167-181. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24891 | |
dc.description.abstract | Створення ефективної моделі вищої освіти України, здатної адекватно реагувати на глобалізаційні виклики часу, потребує відповідних змін як в організації національної вищої системи, так і в змісті, формах і методах навчального процесу. Якісна професійна підготовка майбутніх фахівців на рівні міжнародних стандартів можлива за умови впровадження в навчальний процес освітніх інновацій. У статті розкрито сутність понять “інновація”, “педагогічна інновація”, “педагогічні технології”, “інноваційні педагогічні технології”. Досліджено особливості та зміст інноваційних технологій, визначено доцільність та необхідність їх впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. Наведено аспектну характеристику окремих інноваційних технологій навчання, зокрема проектної, ігрових технологій та технологій контекстного навчання й кейс-стаді. Проаналізовано основні принципи їх використання. Особливу увагу в статті зосереджено на практичному використанні визначених інформаційних технологій як одного з найбільш дієвих засобів у процесі формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії. | ua |
dc.description.abstract | Создание эффективной модели высшего образования Украины, способной адекватно реагировать на глобализационные вызовы времени, требует соответствующих изменений как в организации национальной высшей системы, так и в содержании, формах и методах учебного процесса. Качественная профессиональная подготовка будущих специалистов на уровне международных стандартов возможна при условии внедрения в учебный процесс образовательных инноваций. В статье раскрыта сущность понятий “инновация”, “педагогическая инновация”, “педагогические технологии”, “инновационные педагогические технологии”. Исследованы особенности и содержание инновационных технологий, определена целесообразность и необходимость их внедрения в образовательный процесс высших учебных заведений. Приведена аспектная характеристика отдельных инновационных технологий обучения, в том числе проектной, игровых технологий и технологий контекстного обучения и кейс-стади. Проанализированы основные принципы их использования. Особое внимание в статье сосредоточено на практическом использовании определенных информационных технологий как одного из наиболее действенных средств в процессе формирования профориентационной компетентности у будущих учителей географии. | ua |
dc.description.abstract | Creation of higher education effective model in Ukraine that can be capable to respond the globalization challenges of nowadays requires the appropriate changes in the organization of national higher education system. Such changes should be done in content, forms and methods of education system. Qualitative professional training of future specialists according to the international standards levels is possible in result of providing the educational innovations in educational process. The essence of such concepts as “innovation”, “pedagogical innovation”, “pedagogical technologies”, “innovative pedagogical technologies” is disclosed in the article. The peculiarities and content of innovative technologies are revealed. The expediency and necessity of their introduction in the educational process of higher educational institutions are determined. Aspects of some innovative teaching characteristics and technologies such as design and gaming technologies, contextual learning technologies and case studies are presented. The basic principles of their usage are analyzed. Particular attention in the article is focused on the practical usage of certain information technologies as one of the most effective means in the process of forming the future geography teacher career guidance competence. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | профорієнтаційна компетентність | ua |
dc.subject | інновація | ua |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | ua |
dc.subject | проектна технологія | ua |
dc.subject | технологія контекстного навчання | ua |
dc.subject | ігрові технології | ua |
dc.subject | технології ситуативного навчання | ua |
dc.subject | профориентационная компетентность | ua |
dc.subject | инновация | ua |
dc.subject | инновационные педагогические технологии | ua |
dc.subject | проектная технология | ua |
dc.subject | технология контекстного обучения | ua |
dc.subject | игровые технологии | ua |
dc.subject | технологии ситуационного обучения | ua |
dc.subject | career guidance competence | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject | innovative pedagogical technologies | ua |
dc.subject | project technologies | ua |
dc.subject | contextual learning technologies | ua |
dc.subject | gaming technologies | ua |
dc.subject | case studies | ua |
dc.subject.classification | 378.053 | ua |
dc.title | Інноваційні педагогічні технології як засіб формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії | ua |
dc.type | Article | ua |