Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плющ, В. М.
dc.date.accessioned 2019-06-24T12:22:03Z
dc.date.available 2019-06-24T12:22:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Плющ, В. М. Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці / В. М. Плющ // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 161-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24890
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття якості освіти. Визначено якість головним параметром освіти, що має інтегральний характер та охоплює всі основні функції і види діяльності. Наголошено, що категорія якості освіти має пряму залежність від міри залучення студентів до освітнього процесу та самостійної роботи студентів. Одним із шляхів модернізації та удосконалення самостійної роботи студентів запропоновано використання в її організації компетентнісного підходу, відповідно до якого пріоритетною метою професійної підготовки є формування комплексу компетентностей, пов’язаних з самоорганізацією та саморегуляцією, що досягається шляхом залучення студентів до цілепокладання, планування освітньої діяльності, підтримки і стимулювання вибору шляхів досягнення результатів у взаємодії з викладачами (управління, співувправління та самоуправління самостійною роботою). ua
dc.description.abstract В статье осуществлен анализ основных подходов к определению понятия качества образования. Определено качество главным параметром образования, который имеет интегральный характер и охватывает все функции и виды деятельности. Отмечено, что категория качества образования имеет прямую зависимость от меры участия студентов в образовательном процессе и самостоятельной работы студентов. В качестве модернизации и усовершенствования самостоятельной работы студентов предложено использование компетентносного похода, в соответствии с которым приоритетной целью профессиональной подготовки должно стать формирование комплекса компетентностей, связанных с самоорганизацией и саморегуляцией, что достигается путем вовлечения студентов к формированию целей, планирования образовательной деятельности, поддержки и стимулирования способов достижения результатов в режиме взаимодействия с преподавателями (управление, соуправление и самоуправление самостоятельной работы). ua
dc.description.abstract The article analyzes the main approaches to determining the concept of education quality. Within this research, quality is defined as the main parameter of education, which is rather integral and covers all the main functions and types of activity. The quality of higher professional education is viewed as a complex multilevel system of qualities and interactions between the subjects of learning. It is emphasized that the category of education quality directly depends on the degree of students’ involvement in the education process and self-directed learning. It is suggested that the application of competency-based approach to the organization of student self-directed study should modernize and improve it. Indeed, this approach prioritizes the development of the competencies related to self-organization and self-management, which can be achieved through involving students in goal-setting, planning educational activities, supporting and motivating them to choose the ways for achieving expected learning outcomes during the interaction with lecturers (management, co-management and self-management of self-directed learning). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject самостійна робота студентів ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject качество образования ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject самостоятельная работа студентов ua
dc.subject education quality ua
dc.subject professional education ua
dc.subject student self-directed learning ua
dc.subject competency-based approach ua
dc.subject.classification 378.014.6:005.6 ua
dc.title Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу