ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Плющ, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-24T12:22:03Z | |
dc.date.available | 2019-06-24T12:22:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Плющ, В. М. Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці / В. М. Плющ // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 161-167. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24890 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття якості освіти. Визначено якість головним параметром освіти, що має інтегральний характер та охоплює всі основні функції і види діяльності. Наголошено, що категорія якості освіти має пряму залежність від міри залучення студентів до освітнього процесу та самостійної роботи студентів. Одним із шляхів модернізації та удосконалення самостійної роботи студентів запропоновано використання в її організації компетентнісного підходу, відповідно до якого пріоритетною метою професійної підготовки є формування комплексу компетентностей, пов’язаних з самоорганізацією та саморегуляцією, що досягається шляхом залучення студентів до цілепокладання, планування освітньої діяльності, підтримки і стимулювання вибору шляхів досягнення результатів у взаємодії з викладачами (управління, співувправління та самоуправління самостійною роботою). | ua |
dc.description.abstract | В статье осуществлен анализ основных подходов к определению понятия качества образования. Определено качество главным параметром образования, который имеет интегральный характер и охватывает все функции и виды деятельности. Отмечено, что категория качества образования имеет прямую зависимость от меры участия студентов в образовательном процессе и самостоятельной работы студентов. В качестве модернизации и усовершенствования самостоятельной работы студентов предложено использование компетентносного похода, в соответствии с которым приоритетной целью профессиональной подготовки должно стать формирование комплекса компетентностей, связанных с самоорганизацией и саморегуляцией, что достигается путем вовлечения студентов к формированию целей, планирования образовательной деятельности, поддержки и стимулирования способов достижения результатов в режиме взаимодействия с преподавателями (управление, соуправление и самоуправление самостоятельной работы). | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the main approaches to determining the concept of education quality. Within this research, quality is defined as the main parameter of education, which is rather integral and covers all the main functions and types of activity. The quality of higher professional education is viewed as a complex multilevel system of qualities and interactions between the subjects of learning. It is emphasized that the category of education quality directly depends on the degree of students’ involvement in the education process and self-directed learning. It is suggested that the application of competency-based approach to the organization of student self-directed study should modernize and improve it. Indeed, this approach prioritizes the development of the competencies related to self-organization and self-management, which can be achieved through involving students in goal-setting, planning educational activities, supporting and motivating them to choose the ways for achieving expected learning outcomes during the interaction with lecturers (management, co-management and self-management of self-directed learning). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | якість освіти | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | самостійна робота студентів | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | качество образования | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | самостоятельная работа студентов | ua |
dc.subject | education quality | ua |
dc.subject | professional education | ua |
dc.subject | student self-directed learning | ua |
dc.subject | competency-based approach | ua |
dc.subject.classification | 378.014.6:005.6 | ua |
dc.title | Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці | ua |
dc.type | Article | ua |