У статті розглянуто окремі дидактичні питання реалізації міжпредметних зв’язків курсів фізики та алгебри в процесі вивчення сучасних технологій у сільському господарстві; окреслено шляхи популяризації сучасних технічних знань з-поміж учнівської молоді; описано реалізацію проектного навчання як засобу формування в учнів умінь і навичок математичного моделювання.
В статье рассмотрены отдельные дидактические вопросы реализации межпредметных связей курсов физики и алгебры в процессе изучения современных технологий в сельском хозяйстве; намечены пути популяризации современных технических знаний среди учеников; описано реализацию проектного обучения как средства формирования в учащихся умений и навыков математического моделирования.
The article deals with separate didactic questions of the implementation of interdisciplinary connections between the courses of physics and algebra in the process of studying modern technologies in agriculture; the ways of popularizing modern technical knowledge among pupils of youth are outlined; describes the implementation of project training as a means of forming students skills and abilities of mathematical modeling.