ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ленчук, І. Г. | |
dc.contributor.author | Працьовитий, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-24T11:52:48Z | |
dc.date.available | 2019-06-24T11:52:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ленчук, І. Г. Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач / І. Г. Ленчук, М. В. Працьовитий // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 113-121. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24884 | |
dc.description.abstract | Обговорюються проблеми вивчення евклідової геометрії студентами педагогічних університетів та учнями загальноосвітніх шкіл, роль конструктивного підходу у навчальному процесі і функції задач у ньому. Акцентується увага на алгоритмічному підході і суто геометричному стилі мислення. | ua |
dc.description.abstract | Обсуждаются проблемы изучения евклидовой геометрии студентами педагогических университетов и учащимися общеобразовательных школ, роль конструктивного подхода в учебном процессе и функции задач в нем. Акцентируется внимание на алгоритмическом подходе и чисто геометрическом стиле мышления. | ua |
dc.description.abstract | The problems in studying Euclidean geometry by students of pedagogical universities and secondary schools are discussed. The role of a constructive approach and the functions of problems in the educational process are considered. The emphasis is made on the algorithmic approach and on purely geometric thinking. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | задача | ua |
dc.subject | математична задача | ua |
dc.subject | геометричні знання | ua |
dc.subject | геометричні прийоми та методи розв’язування задач | ua |
dc.subject | психологія навчання | ua |
dc.subject | конструктивний підхід | ua |
dc.subject | ефективність засвоєння знань | ua |
dc.subject | математическая задача | ua |
dc.subject | геометрические знания | ua |
dc.subject | геометрические приемы и методы решения задач | ua |
dc.subject | психология обучения | ua |
dc.subject | конструктивный подход | ua |
dc.subject | эффективность усвоения знаний | ua |
dc.subject | problem | ua |
dc.subject | mathematical problem | ua |
dc.subject | geometric knowledge | ua |
dc.subject | geometrical and problem solving methods | ua |
dc.subject | psychology of learning | ua |
dc.subject | efficiency of knowledge acquisition process | ua |
dc.subject | constructive approach in learning | ua |
dc.subject.classification | 372.851.4 | ua |
dc.title | Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач | ua |
dc.type | Article | ua |