Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ленчук, І. Г.
dc.contributor.author Працьовитий, М. В.
dc.date.accessioned 2019-06-24T11:52:48Z
dc.date.available 2019-06-24T11:52:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ленчук, І. Г. Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач / І. Г. Ленчук, М. В. Працьовитий // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 113-121. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24884
dc.description.abstract Обговорюються проблеми вивчення евклідової геометрії студентами педагогічних університетів та учнями загальноосвітніх шкіл, роль конструктивного підходу у навчальному процесі і функції задач у ньому. Акцентується увага на алгоритмічному підході і суто геометричному стилі мислення. ua
dc.description.abstract Обсуждаются проблемы изучения евклидовой геометрии студентами педагогических университетов и учащимися общеобразовательных школ, роль конструктивного подхода в учебном процессе и функции задач в нем. Акцентируется внимание на алгоритмическом подходе и чисто геометрическом стиле мышления. ua
dc.description.abstract The problems in studying Euclidean geometry by students of pedagogical universities and secondary schools are discussed. The role of a constructive approach and the functions of problems in the educational process are considered. The emphasis is made on the algorithmic approach and on purely geometric thinking. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject задача ua
dc.subject математична задача ua
dc.subject геометричні знання ua
dc.subject геометричні прийоми та методи розв’язування задач ua
dc.subject психологія навчання ua
dc.subject конструктивний підхід ua
dc.subject ефективність засвоєння знань ua
dc.subject математическая задача ua
dc.subject геометрические знания ua
dc.subject геометрические приемы и методы решения задач ua
dc.subject психология обучения ua
dc.subject конструктивный подход ua
dc.subject эффективность усвоения знаний ua
dc.subject problem ua
dc.subject mathematical problem ua
dc.subject geometric knowledge ua
dc.subject geometrical and problem solving methods ua
dc.subject psychology of learning ua
dc.subject efficiency of knowledge acquisition process ua
dc.subject constructive approach in learning ua
dc.subject.classification 372.851.4 ua
dc.title Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу