Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лебединець, Г. М
dc.date.accessioned 2019-06-24T11:51:30Z
dc.date.available 2019-06-24T11:51:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лебединець, Г. М. Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки / Г. М. Лебединець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 103-112. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24883
dc.description.abstract У статті розкриті тенденції розвитку педагогічної освіти і науки у вищих навчальних закладах України у 60-90-х роках XX століття. Розкрито визначальність наукової діяльності, зміст і напрями наукових досліджень професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів у контексті суспільно-історичних змін та охарактеризовано її організаційно-педагогічні умови в окреслений дослідженням період. Актуалізовано науково-педагогічні ідеї професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів та можливість їх упровадження в освітній процес; особливості інтеграції наукової і педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты тенденции развития педагогического образования и науки в высших учебных заведениях Украины в 60-90-х годах XX века. Раскрыто приоритетность научной деятельности, содержание и направления научных исследований профессорско-преподавательского состава высших учебных заведений в контексте общественно-исторических изменений и охарактеризованы ее организационно-педагогические условия в исследуемый период. Актуализированы научно-педагогические идеи профессорско-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений и возможность их внедрения в образовательный процесс; особенности интеграции научной и педагогической деятельности. ua
dc.description.abstract The article reveals tendencies in the development of pedagogical education and science in higher educational institutions of Ukraine in the 60-90s of the XX century. The priority of research activity, the content and directions of scientific research of the faculty of higher educational institutions in the context of socio-historical changes are described and its organizational and pedagogical conditions during the academic period are characterized. The scientific and pedagogical ideas of the faculty of higher pedagogical educational institutions and the possibility of their implementation into the educational process as well as the peculiarities in the integration of research and educational activities are updated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тенденції ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject педагогічна наука ua
dc.subject впровадження ua
dc.subject наукова робота ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject система професійної підготовки ua
dc.subject тенденции ua
dc.subject высшая школа ua
dc.subject педагогическая наука ua
dc.subject внедрение ua
dc.subject научная работа ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject система профессиональной подготовки ua
dc.subject tendencies ua
dc.subject higher education ua
dc.subject pedagogical science ua
dc.subject implementation ua
dc.subject research work ua
dc.subject educational process ua
dc.subject professional training system ua
dc.subject.classification 37.014.54:377 ua
dc.title Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу