ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лебединець, Г. М | |
dc.date.accessioned | 2019-06-24T11:51:30Z | |
dc.date.available | 2019-06-24T11:51:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Лебединець, Г. М. Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки / Г. М. Лебединець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 103-112. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24883 | |
dc.description.abstract | У статті розкриті тенденції розвитку педагогічної освіти і науки у вищих навчальних закладах України у 60-90-х роках XX століття. Розкрито визначальність наукової діяльності, зміст і напрями наукових досліджень професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів у контексті суспільно-історичних змін та охарактеризовано її організаційно-педагогічні умови в окреслений дослідженням період. Актуалізовано науково-педагогічні ідеї професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів та можливість їх упровадження в освітній процес; особливості інтеграції наукової і педагогічної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыты тенденции развития педагогического образования и науки в высших учебных заведениях Украины в 60-90-х годах XX века. Раскрыто приоритетность научной деятельности, содержание и направления научных исследований профессорско-преподавательского состава высших учебных заведений в контексте общественно-исторических изменений и охарактеризованы ее организационно-педагогические условия в исследуемый период. Актуализированы научно-педагогические идеи профессорско-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений и возможность их внедрения в образовательный процесс; особенности интеграции научной и педагогической деятельности. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals tendencies in the development of pedagogical education and science in higher educational institutions of Ukraine in the 60-90s of the XX century. The priority of research activity, the content and directions of scientific research of the faculty of higher educational institutions in the context of socio-historical changes are described and its organizational and pedagogical conditions during the academic period are characterized. The scientific and pedagogical ideas of the faculty of higher pedagogical educational institutions and the possibility of their implementation into the educational process as well as the peculiarities in the integration of research and educational activities are updated. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | тенденції | ua |
dc.subject | вища школа | ua |
dc.subject | педагогічна наука | ua |
dc.subject | впровадження | ua |
dc.subject | наукова робота | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | система професійної підготовки | ua |
dc.subject | тенденции | ua |
dc.subject | высшая школа | ua |
dc.subject | педагогическая наука | ua |
dc.subject | внедрение | ua |
dc.subject | научная работа | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | система профессиональной подготовки | ua |
dc.subject | tendencies | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | pedagogical science | ua |
dc.subject | implementation | ua |
dc.subject | research work | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | professional training system | ua |
dc.subject.classification | 37.014.54:377 | ua |
dc.title | Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки | ua |
dc.type | Article | ua |