У статті розглянута проблема реалізації принципу наступності навчання в змісті програм фізики основної школи і природознавства. Проаналізована ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в змісті минулої і оновленої програм фізики і природознавства як між предметами, так і в середині одного предмета на суміжних ланках навчання. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення.
В статье рассмотрена проблема реализации принципа преемственности обучения в содержании программ физики основной школы и природоведения. Проанализирован генезис принципа преемственности в обучении природоведения и физики как в старой, так и в обновленной программах физики и природоведения как между предметами, так и внутри одного предмета, а также на смежных звеньях обучения. Предложены соответствующие методические совершенствования.
The article deals with the problem of implementing the principle of continuity of education in the content of the programs of physics of basic school and natural history. The genesis of the principle of continuity in the study of natural history and physics in both the old and the updated programs of physics and natural history, both between subjects and within one subject, as well as on adjacent links of education, is analyzed. The proposed methodological improvements.