Методика позакласної роботи є складовою частиною загальної педагогіки і виходить із об’єктивних закономірностей навчально-пізнавального процесу. На основі загальних принципів, змісту і методів навчання і виховання вона визначає систему методів, організаційних форм і видів діяльності, які використовуються у позакласній роботі і спрямовані на всебічний розвиток особистості учня.
Виходячи з переліку вимог, головним напрямком у вдосконаленні методичної підготовки вчителя варто назвати підвищення рівня теоретичних знань у галузі методичної науки і формування вмінь застосовувати ці знання для реалізації практичних завдань, зокрема організації позакласної роботи.
Методика внеклассной работы является составной частью общей педагогики и выходит из объективных закономерностей учебно-познавательного процесса. На основе общих принципов, содержания и методов обучения и воспитания она определяет систему методов, организационных форм и видов деятельности, которые используются во внеклассной работе и направленные на всестороннее развитие личности ученика.
Исходя из перечня требований, главным направлением в совершенствовании методической подготовки учителя стоит назвать повышение уровня теоретических знаний в отрасли методической науки и формирования умений применять эти знания для реализации практических заданий, в частности организации внеклассной работы.
A method of extracurricular work is component part of general pedagogics and goes out from objective conformities to the law of educational-cognitive process. On the basis of general principles, maintenance and methods of studies and education it determines the system of methods, organizational forms and types of activity, which are utillized in extracurricular work and directed on comprehensive development of personality of student.
Coming from the list of requirements, in perfection of methodical preparation of teacher it costs main direction to name the increase of level of theoretical knowledges in the branch of methodical science and forming of abilities to apply these knowledges for realization of practical tasks, in particular organizations of extracurricular work.