Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гайденко, В.
dc.date.accessioned 2013-03-27T10:14:23Z
dc.date.available 2013-03-27T10:14:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гайденко В. Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре / В. Гайденко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 91-99 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2485
dc.description.abstract У статті розглядається критична педагогіка бразильського освітянина й педагога Пауло Фрейре. Показано основні принципи критичної педагогіки: проблемно зорієнтована освіта, антропологічне тлумачення культури, концеп ція людської гуманності, критична свідомість та ідеал викладача. Зазначаєть ся, що критична педагогіка перетинається із «уповноваженою освітою» А. Шор, «граничною педагогікою» Г. Жиру та гендерною/феміністською педаго гіками. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to critical pedagogy developed by Paulo Freire, Brazilian educational theorist and pedagogue. The critical pedagogy’s essential principles (problem oriented education, anthropological view of culture, a per son’s humanity, critical consciousness, the model of a teacher) have been shown. It is stressed that critical pedagogy has much in common with I. Shor’s «empowering education», H. Giroux’s «border pedagogy» and gender/feminist pedagogies. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject Пауло Фрейре ru_RU
dc.subject філософія освіти в Бразилії ru_RU
dc.subject Paulo Freire ru_RU
dc.subject philosophy of education in Brazil ru_RU
dc.title Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу