У статті досліджено проблему формування інформаційно-технологічної
компетентності майбутніх фахівців-філологів, що вміють використовувати прикладне програмне забезпечення у своїй професійній діяльності. Для формування інформаційно-технологічної компетентності і розвитку мотивації навчання застосовуються засоби інноваційних педагогічних технологій, які визначають мету і послідовність реалізації формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів. Визначено педагогічні умови, складові педагогічного процесу, спроектовано модель адаптивного навчання щодо формування інформаційно-технологічної компетентності і практичного впровадження в неї науково обґрунтованих засобів комп'ютерної діагностики.
Сформульовано концепцію адаптивних методичних систем, які в умовах використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій є технологічним модульним комплексом, що забезпечує повноцінне і якісне навчання незалежно від його форм і рівнів.
The article deals with the problem of formation of information and technological competence of future specialists who are able to use applied software in their professional activities, in particular philologists. For the formation of information and technological competence and the development of training motivation, the means of pedagogical technologies are used that determine the purpose and sequence of the implementation of the formation of information and technological competence ofstudents-philologists.
The pedagogical conditions that make up the pedagogical process are determined, the model of adaptive learning for the formation of information and technological competence and the practical introduction of scientifically based means of computer diagnostics in it are designed. The concept of adaptive methodical systems is formulated, which, in the conditions of the use of information and communication technology means, is a technological modular complex providing full and high quality education regardless of its forms and levels