У статті актуалізовано проблему навчання фізики школярів, які мають обмеження в
пересуванні, а тому обмежений доступ до фізичного експериментування. Автори пропонують нову науково-методичну концепцію навчання фізики, яка ґрунтується на мінітюаризації навчального обладнання у вигляді кейсів- мініатюрних установок “Креативний фізик”, сконструйованих на основі сучасних волоконно-оптичних, оптоелектронних, нано- і цифрових технологій. Мініатюризація фізичного обладнання дає змогу забезпечити міжвузівський обмін,
поштовий трансфер кейсів у школи віддалених сіл та гірських селищ, а також до учнів з обмеженими фізичними можливостями, що буде новим кроком в інклюзивній освіті, та забезпечуватиме рівний доступ до якісних освітніх послуг усім бажаючим.
The article deals with the problem of teaching physics of schoolchildren with restrictions on movement, and therefore limited access to physical experimentation. The authors propose a new scientific methodological concept of teaching physics, which is based on miniaturization of educational equipment in the form of cases – miniature installations “Creative physicist”, constructed on the basis of modern fiber optic, optoelectronic, nano- and digital technologies. Miniaturization of physical equipment enables inter-university exchange, postal transfer of cases to schools of remote villages and mountain villages, as well as to students with disabilities, which will be a new step in inclusive
education, and will provide equal access to quality educational services for all those wishing to.