Стаття присвячена перевірці на практиці ефективності застосування засобів e-learning в процесі дистанційного навчання та їх роль у розвитку мовленнєвих та комунікаційних навичок та вмінь студентів філологів. Проблеми з мотивацією до навчання іноземних мов потребують пошуків креативних шляхів стимулювання студентів вивчати і спілкуватися іноземними мовами. Іншою освітньою проблемою є створення системи безперервної освіти, яка переходить із площини теоретичного осмислення у практичну площину. Важливим стає вміння самостійно здобувати знання, працювати з інформацією, аналізувати її, бачити і вирішувати різні проблеми. Ефективність дистанційного навчання залежить від способів надання учбових матеріалів, контролю роботи і контакту з викладачем, тому, насамперед, розвиток такого виду навчання був обумовлений впровадженням новітніх інформаційних технологій і засобів комунікацій. Слід зазначити, що саме використання телекомунікації у дистанційному навчанні надає
можливості для реалізації нетрадиційних педагогічних підходів і форм навчання.
Результати дослідного навчання свідчать про те, що застосування сучасних ІТ сприяють позитивній мотивації студентів-дистанційників до вивчення іноземної мови, дають можливість застосувати свої знання, сприяють розвитку комунікативних умінь . Підсумовуючи, можна звітуватися про те, що ми можемо використовувати засоби ІТ як потужний інструмент розвитку мотивації при дистанційному навчанні англійської мови.
The article is devoted to the verification in practice of the effectiveness of the use of e-learning tools in the process of distance learning and their role in the development of speech and communication skills and skills of students of philology. Problems with motivation to study foreign languages require the search for creative ways to encourage students to study and communicate in foreign languages. Another educational problem is
the creation of a system of continuous education, which goes from the plane of theoretical comprehension into a practical plane: the ability to independently acquire knowledge, work with information, analyze it, see and solve various problems becomes important. Efficiency of distance learning depends on the ways of providing teaching materials, work control and contact with a teacher, therefore, first of all, the development of this type of training was due to the introduction of the latest information technology and communications. It should be noted that the use of telecommunications in distance learning provides opportunities for the implementation of non-traditional pedagogical approaches and forms of study. The results of research studies indicate that the use of modern IT contributes to the positive motivation of students - distance learners to study a foreign language, provide an opportunity to apply their knowledge, promote the development of communicative skills. Summing up, we can report that we can use IT as a powerful tool for motivating the development of distance learning in English.