У статті окреслено форми, методи і засоби педагогічного впливу на мотиваційну сферу майбутніх учителів музики для набуття вокально-педагогічної обізнаності. Застосування педагогічного інструментарію розглянуто у контексті формальної, неформальної та інформальної вокально-педагогічної освіти. Конкретизовано методичне забезпечення для формування інтересу до вокально-педагогічної діяльності, а також для створення психологічної установки студентів на набуття, засвоєння та накопичення комплексу знань у галузі вокальної педагогіки. Подано авторське визначення означеної установки. Наведено навчальні курси, під час вивчення яких забезпечується педагогічне стимулювання набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства. Розкрито зміст і особливості застосування
наведеного педагогічного інструментарію. Констатовано про доцільність варіативного застосування бінарних, теоретичних, інформаційно-комунікаційних методів, методів мотивації мистецького навчання для формування готовності студентів до практичного застосування набутих вокально-педагогічних знань.
The article outlines the forms, methods and ways of pedagogical influence on the motivational sphere of future music teachers for vocal pedagogical education. The use of pedagogical tools was considered in the context of formal, informal and informational vocal pedagogical education. The methodological support for the formation of interest in vocal and pedagogical activity, as well as for creating a psychological setting of students for the mastering and accumulation of a complex of knowledge in the field of vocal pedagogy, is concretized. The author’s definition of this setting is formulated. The training courses are provided, during the study of which the pedagogical stimulation of the acquisition of vocal pedagogical knowledge is provided. The content and peculiarities of the pedagogical tools used are revealed. It was stated about the need for the varied use of binary, theoretical, information and communication methods, methods of motivating art education to form students’ readiness for the practical use of acquired vocal pedagogical knowledge.