У статті розглядаються теоретичні та практичні підходи до інтеграції інформатичних дисциплін і предметів технічного циклу, їх змістові і методичні перетини за рахунок використання ІТ. Обґрунтовується можливість їх інтеграції з використанням єдиних підходів до розробки змісту, методів і засобів навчання.
На сьогодні в системі технологічної та професійно-технічної освіти при навчанні
загальнотехнічних дисциплін використовуються електронні освітні ресурси, навчальні системи на базі мультимедіа-технологій, експертні системи, засоби телекомунікації тощо. За допомогою засобів інформатизації, зміст освіти практично з усіх дисциплін збагачується новими процесуальними вміннями, здатністю вільного оперування інформацією, творчим рішенням проблем з акцентом на індивідуалізацію освітніх програм. При цьому досвід показує, що ефективне використання ІТ потребує обґрунтованого комбінування засобів
інформатизації.
The article deals with theoretical and practical approaches to the integration of computer
science disciplines and subjects of the technical cycle, their content and methodical sections through the use of IT. The possibility of their integration with the use of common approaches to the development of content, methods and means of training is substantiated. Today, in the system of technological and vocational education in the training of general technical disciplines use electronic educational resources, training systems based on multimedia technologies, expert systems, telecommunications and the like. With the help of the means of informatization, the content of education in almost all disciplines enriched with new procedural skills, the ability to freely manipulate information, creative problem-solving, with an emphasis on the individualization of educational programs. In this case, experience shows that the effective use of IT requires a well-balanced combination of informatization.