Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційні трансформації системи початкової освіти в перше десятиліття державної незалежності України (1991-2001)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриленко, Т. Л.
dc.date.accessioned 2019-06-03T12:31:12Z
dc.date.available 2019-06-03T12:31:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гавриленко, Т. Л. Організаційні трансформації системи початкової освіти в перше десятиліття державної незалежності України (1991-2001) = Organizational transformations of the elementary education system in the first decade of state independence of Ukraine (1991-2001) / Т. Л. Гавриленко // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 10 (1-2). – С. 59-83. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24543
dc.description.abstract Нині, в умовах реалізації ключової освітньої реформи – створення Нової української школи – закономірним є звернення до історико-педагогічного досвіду першого десятиліття державної незалежності України. Саме в цей період відбувалися: активний законотворчий процес в освітній галузі, оновлення змісту освіти, трансформації в організації початкової освіти на засадах демократизму, гуманізму, дитино-центризму, національної спрямова-ності. ua
dc.description.abstract Nowadays, under the conditions of the key educational reform implementation - creation of the New Ukrainian School - the appeal to the historical and pedagogical experience of the first decade of state independence of Ukraine is natural. It was during this period that there was an active legislative process in the educational sphere, updating of the education content, transformations in elementary education organization on the principles of democracy, humanism, child centric approach, national orientation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject початкова освіта ua
dc.subject організаційні трансформації ua
dc.subject тривалість початкової освіти ua
dc.subject початок систематичного шкільного навчання ua
dc.subject типи закладів загальної середньої освіти ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject вчителі початкових класів ua
dc.subject навчальне та матеріально-технічне забезпечення ua
dc.subject Україна ua
dc.subject organization of elementary education ua
dc.subject duration of elementary education ua
dc.subject beginning of systematic schooling ua
dc.subject types of institutions of general secondary education ua
dc.subject elementary pupils ua
dc.subject elementary school teachers ua
dc.subject educational and logistical support ua
dc.subject Ukraine ua
dc.subject.classification 373.3.014.5(09)(477)«1991-2001» ua
dc.title Організаційні трансформації системи початкової освіти в перше десятиліття державної незалежності України (1991-2001) ua
dc.title.alternative Organizational transformations of the elementary education system in the first decade of state independence of Ukraine (1991-2001) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу