ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2013-03-22T10:52:55Z | |
dc.date.available | 2013-03-22T10:52:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: у пошуках перспективи / В. Андрущенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 6-12 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2450 | |
dc.description.abstract | У статті йдеться про нові контури, яких набуває освіта в контексті глобалізаційних та інформаційних впливів. Акцентовано увагу на п’яти принципових положеннях, які складають концептуальну канву сучасної філософії освіти та на основі яких формулюються рекомендації щодо стратегії розвитку галузі та новітніх основ державної освітньої політики. | ru_RU |
dc.description.abstract | The new contours of education formed in the context of globalisation and informational challenges are analysed in the article. The emphasis is made on five essential principles, which present the conceptual basis of the modern philosophy of education and on a basis of which the recommendations as for the strategy of education development and design of the new public education pol icy are suggested. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | сучасна філософія освіти | ru_RU |
dc.subject | державна освітня політика | ru_RU |
dc.subject | modern philosophy | ru_RU |
dc.subject | education policy | ru_RU |
dc.title | Філософія освіти ХХІ століття: у пошуках перспективи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |