Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2013-03-22T10:52:55Z
dc.date.available 2013-03-22T10:52:55Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: у пошуках перспективи / В. Андрущенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 6-12 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2450
dc.description.abstract У статті йдеться про нові контури, яких набуває освіта в контексті глобалізаційних та інформаційних впливів. Акцентовано увагу на п’яти принципових положеннях, які складають концептуальну канву сучасної філософії освіти та на основі яких формулюються рекомендації щодо стратегії розвитку галузі та новітніх основ державної освітньої політики. ru_RU
dc.description.abstract The new contours of education formed in the context of globalisation and informational challenges are analysed in the article. The emphasis is made on five essential principles, which present the conceptual basis of the modern philosophy of education and on a basis of which the recommendations as for the strategy of education development and design of the new public education pol icy are suggested. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject сучасна філософія освіти ru_RU
dc.subject державна освітня політика ru_RU
dc.subject modern philosophy ru_RU
dc.subject education policy ru_RU
dc.title Філософія освіти ХХІ століття: у пошуках перспективи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу